خراسان

شانزدهمین دوره نمایشگاه بازارچه رمضان در ۱۸ نقطه خراسان‌رضوی برگزار می‌شود

بازارچه

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان‌رضوی گفت: شانزدهمین دوره نمایشگاه بازارچه رمضان از یکم تا هفتم تیر ماه امسال در ۱۸ نقطه خراسان رضوی برگزار می‌شود و این نمایشگاه از ساعت ۱۹ تا ۲۳ آماده بازدید علاقه‌مندان است.

سیدمحسن مسعودیان‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: نمایشگاه بازارچه رمضان همه ساله در ایام هفته اطعام و اکرام ایتام و مستمندان (15 تا 21 رمضان) در سطح استان برپا می‌شود و این نمایشگاه از سال 1380 به‌صورت رسمی دایر شد و شانزدهمین دوره آن هم از یکم تا هفتم تیر ماه امسال در 18 نقطه خراسان رضوی برگزار می‌شود و این نمایشگاه از ساعت 19 تا 23 آماده بازدید علاقه‌مندان است.

وی افزود: این نمایشگاه در مشهد در بوستان کوهسنگی این شهر برپا شده است و برای چهارمین بار است که این نمایشگاه در این بوستان برگزار می‌شود و نمایشگاه بازارچه رمضان مشهد از ابتدا تا انتهای ماه مبارک رمضان دایر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌رضوی با اشاره به تعداد و موضوعات غرفه‌های این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: نمایشگاه بازارچه رمضان مشهد در قالب 37 غرفه (27 غرفه درون بازارچه و 10 غرفه بیرون بازارچه) دایر است و بخش‌های این غرفه‌ها شامل طرح‌های اکرام ایتام، محسنین، شفا، وکلای نیکوکار، پوشاک، صنایع دستی، مواد غذایی، البسه، کیف، گُل و غیره بوده است.

مسعودیان‌راد تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان یک نمایشگاه مشابهی هم در مناطق حاشیه شهر مشهد و با هدف حاشیه‌زدایی و رفع مشکلات این مناطق برپا می‌شود.

وی تأکید کرد: شانزدهمین نمایشگاه بازارچه رمضان از سطح کمی و کیفی مطلوب‌تری نسبت به دوره پانزدهم این نمایشگاه در ایام ماه مبارک رمضان سال گذشته برگزار شد برخوردار بوده و شاهد استقبال چشمگیرتر مردم از غرفه‌های این نمایشگاه هستیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با اشاره به موضوع اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی، عنوان کرد: کمیته امداد توجه ویژه‌ای در حوزه اشتغال و رفع معضل بیکاری دارد و در این راستا وام‌های اشتغال‌زایی از 5 تا 15 میلیون تومان را با بازپرداخت یک تا 5 ساله به کارآفرینانی که به دنبال فرصتی برای اشتغال جوانان هستند اعطا می‌کند.

مسعودیان‌راد گفت: وام‌های پرداختی از محل منابع بانکی و امدادی بوده که وام منابع بانکی با کارمزد 4 درصد و وام منابع امدادی بدون کارمزد است و مبلغ این وام در دو مرحله پرداخت می‌شود که مرحله اول در آغاز راه و مرحله دوم هم پس از تأیید اجرا و پیشرفت کار است؛ همچنین اگر وام‌گیرنده در زمان پرداخت اقساط با مشکل مواجه شد مساعدت و همکاری لازم را با وی داریم و شامل اعمال جریمه و دیرکرد نمی‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 10 =

دکمه بازگشت به بالا