مشهد

شاگردان مهاجری به‌دنبال کسب پیروزی پس از دو تساوی در لیگ برتر

دیدار فوتبال تیم‌های پدیده و ذوب آهن

دو تیم پدیده و سپیدرود رشت امروز پنج‌شنبه در چارچوب هفته دهم لیگ برتر در ساعت ۱۷ در ورزشگاه سردار جنگل رشت با قضاوت پیام حیدری، مهدی الوندی، یعقوب حجتی و علی‌اصغر مومنی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، دو تیم پدیده و سپیدرود رشت امروز پنج‌شنبه در چارچوب هفته دهم لیگ برتر در ساعت ۱۷ در ورزشگاه سردار جنگل رشت با قضاوت پیام حیدری، مهدی الوندی، یعقوب حجتی و علی‌اصغر مومنی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

تیم پدیده که در لیگ هفدهم تاکنون نتایج خوبی کسب کرده است در ۹ دیدار قبلی خود با کسب ۱۶ امتیاز از ۴ پیروزی، ۴ تساوی و تنها یک شکست در رتبه چهارم جدول قرار گرفته است و در صورت پیروزی در این دیدار می‌تواند به صدر جدول نیز برسد.

تیم پدیده در لیگ هفدهم نتایج خوبی کسب کرده و تنها سه امتیاز با تیم نخست لیگ فاصله دارد و از جمله نتایج خوب این تیم شکست استقلال، تراکتور و جبران شکست ۲ بر صفر و کسب تساوی است دست یافته و در توانسته تاکنون در قامت یک پدیده در لیگ با سایر رقبا دیدار کند.

کسب پیروزی در این دیدار برابر تیم رده دوازدهم با کسب نتایج خود دور از انتظار نیست چراکه تیم پدیده برای بازنماندن از تیم‌های جدولی به کسب پیروزی در این دیدار نیاز دارد.

از دیگر نکات تیم پدیده این است که این تیم در کنار ذوب آهن بهترین خط حمله لیگ را دارد و ۹ گل در ۹ دیدار قبلی خود دریافت کرده که میانگین دریافت یک گل در هر بازی را نشان می‌دهد.

تیم سپیدرود نیز از ۹  بازی گذشته که از دو پیروزی، سه تساوی و چهار شکست بوده ۹ امتیاز کسب کرده و در جایگاه دوازدهم لیگ برتر قرار گرفته و پیروزی در این دیدار خانگی می‌تواند سبب صعود چهار پله‌ای سپیدرود در جدول رده‌بندی لیگ شود.

برنامه هفته دهم/ پنج‌شنبه ۲۷ مهرماه

پیکان – تراکتورسازی تبریز (ساعت ۱۵:۴۵ – ورزشگاه شهدای شهر قدس)

گسترش فولاد – سپاهان اصفهان (ساعت ۱۶ – ورزشگاه بنیان دیزل تبریز)

سیاه‌جامگان مشهد – صنعت نفت آبادان (ساعت ۱۶:۱۵ – ورزشگاه امام رضا (ع))

سپیدرود رشت – پدیده خراسان (ساعت ۱۷ – ورزشگاه سردار جنگل رشت)

فولاد خوزستان – سایپا (ساعت ۱۸ – ورزشگاه غدیر اهواز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا