ورزش

شرایط حضور نماینده هندبال خراسان‌رضوی در لیگ برتر فراهم نشد

تیم هندبال دیناموبخارست

دبیر هیئت هندبال استان خراسان‌رضوی گفت: امسال به دلیل عدم حمایت اسپانسر در سوپرلیگ هندبال تیمی از خراسان‌رضوی در لیگ حضور ندارد.

فرامرز طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: ورزش‌کاران زیادی در رشته هندبال در مقاطع مختلف خراسان‌رضوی در سنین مختلف نظیر نونهالان، جوانان و بزرگ‌سالان رشته هندبال را برگزیدند و امسال به دلیل عدم حمایت اسپانسر در سوپرلیگ هندبال تیمی از خراسان‌رضوی در لیگ حضور ندارد.

دبیر هیئت هندبال استان خراسان‌رضوی با اشاره به پی‌گیری برگزاری استعدادیابی در میان نونهالان، جوانان و بزرگسالان گفت: اخیرا با برگزاری استعدادیابی در دو روز متوالی و اجرای مسابقات در ماه مبارک رمضان توانستیم مسابقه دیگری نیز با کمک شهرداری برگزار کنیم.

طاهری با اشاره به عدم پیشرفت ورزش هندبال به‌دلیل نبود سالن ورزشی افزود: طی مزایده هفته آینده وزارت ورزش و جوانان سالن هیئت هندبال به بخش خصوصی واگذار و مدیر‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی و شرکتی خصوصی برای کمک به هیئت هندبال بانوان قول‌هایی داده است که اگر انجام شود هندبال خراسان‌رضوی جای پیشرفت خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: با کمبود منابع مالی و خرج تمام هزینه‌ها برای اجاره سالن ورزش هندبال و عدم کمک از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، هندبال با مشکل روبه‌رو شده و اسپانسر هم هزینه‌ای نخواهد داد و از وزارت ورزش و جوانان خواهشمندیم و درخواست داریم صحبت‌هایی که انجام می‌شود به فعل برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا