ورزش

شرایط سیاه جامگان سخت است اما ناامید نیستیم/ امیدوارم استقلال قهرمان لیگ برتر شود

رضا عنایتی و امید ابراهیمی و استقلال و سیاه جامگان

مهاجم سیاه جامگان خراسان گفت: امیدوارم دیدار خوبی برابر تراکتورسازی تبریز داشته باشیم، بازی فردا آخرین ترکش ما برای بقا در لیگ برتر فوتبال است و تمام توانمان را برای بازی فردا به کار می‌بریم.

رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: اگر در مورد شرایط تیم سیاه جامگان بگوئیم که خوب است واقعیت ندارد، شرایط بسیار حساس شده است، از لحاظ جدول رده بندی با توجه به اینکه رقبای ما روز گذشته برنده میدان بودند شرایط سختی در پیش داریم اما ناامید نیستیم.

وی بیان کرد: امیدوارم دیدار خوبی برابر تراکتورسازی تبریز داشته باشیم، بازی فردا آخرین ترکش ما برای بقا در لیگ برتر فوتبال است و تمام توانمان را برای بازی فردا به کار می‌بریم.

عنایتی با اشاره به اینکه تراکتورسازی تیم قابل احترام و خوبی است گفت: با توجه به حضور امیر قلعه نویی در این تیم، تراکتور حریف آسانی نیست اما امیدوارم شرایط خوبی برای این بازی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برای حضور در بازی فردا 60 درصد آمادگی بدنی دارم گفت: 20 روز تمرینی با تیم نداشتم و دو روز است که تمریناتم را شروع کرده‌ام اما با صلاحدید کادر فنی و سرمربی تیم به میدان می‌روم و اگر هم در بازی نباشم بازیکنان تیم تمام توان خود را به کار می‌گیرند.

مهاجم سیاه جامگان با اشاره به شانس بقای سیاه جامگان در لیگ برتر افزود: بازی فردا برای ما بسیار حائز اهمیت است، با توکل به خدا به میدان می‌رویم و امیدوارم نتیجه بگیریم و بازی فردا شرایط ما برای بقا در لیگ را مشخص می‌کند.

عنایتی با اشاره به شانس‌های قهرمانی لیگ برتر بیان کرد: سه تیم بالای جدول هر سه فوق العاده هستند و شانس قهرمانی دارند و هر کدام با کوچکترین لغزش ممکن است قهرمانی را از دست بدهند اما با توجه به اینکه خودم استقلالی هستم امیدوارم استقلال تهران قهرمان لیگ شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 3 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا