ایران

شروط مجلس برای ورود 3 نماینده آمریکایی

اخبارسیاست خارجی,خبرهای سیاست خارجی,مجلس

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم گفت: در صورتی که این نمایندگان برای جهت ملاقات با خانواده های شهدای هسته ای کشورمان که به دست تروریست ها به شهادت رسیدند همچنین بازدید از مزار شهدا و ملاقات با افرادی که در جنگ تحمیلی بمباران شیمیایی شده اند تعهد بدهند می توان در مورد سفر آنها به ایران فکر کرد.

منصور حقیقت پور در گفت و گو با خبرنگار جام جم، با اشاره به نامه 3 عضو مجلس نمایندگان آمریکا برای اعطای ویزا برای سفر به ایران گفت: در صورتی که این نمایندگان برای ملاقات با خانواده های شهدای هسته ای کشورمان که به دست تروریست ها به شهادت رسیدند همچنین بازدید از مزار شهدا و ملاقات با افرادی که در جنگ تحمیلی بمباران شیمیایی شده اند تعهد بدهند می توان در مورد سفر آنها به ایران فکر کرد.

وی ادامه داد: نمایندگان درخواست کننده باید طی مصاحبه ای این تعهدات را بدهند و در ضمن آنها نیز به ما اجازه سفر به آمریکا و گفت و گو با سیاه پوستان این کشور و بازدید از زندان گوآنتانامو را بدهند.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم اظهار داشت: نمایندگان آمریکا که برای سفر به ایران درخواست ویزا کرده اند باید در ابتدا با واقعیت ها روبرو شده و در خواست سفر کنند.

سه عضو مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای خطاب به وزیر امور خارجه کشورمان خواستار اعطای ویزا برای سفر به ایران شدند.

این سه عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ خود آورده‌اند: بیش از دو ماه است که از زمان اعلام درخواست ما می‌گذرد و ما از اتخاذ تصمیمی درباره‌ این درخواستمان خرسند خواهیم شد. اگر شما با خواسته ما برای گرفتن ویزا مخالف هستید، لطفا برای آن توضیح دهید.

منبع: جام جم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا