مشهد

شهرداری مشهد در تخلفات بارز ساختمانی از ابزار پلمب استفاده کند

عبدالکریم جوادی

عضو شورای شهر مشهدمقدس گفت: شهرداری مشهد در تخلفات فاحش از ابزار پلمب می‌تواند استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، علی‌اصغر نخعی‌راد ظهر امروز در جلسه شورای شهر مشهد اظهار داشت: شورا طبق رای دیوان عدالت اداری که سال 94 استفاده از مجری ذی‌صلاح را باطل کرده و شهرداری نمی‌تواند براساس این مصوبه، مالک را موظف به استفاده از مجری ذیصلاح کند.

وی تاکید کرد: ما نباید صراحت قانون را به دلیل از دست رفتن منافع تعدادی، نادیده بگیریم. سازمان نظام مهندسی از محل این مصوبه ابطال شده، در یک‌سال گذشته بالغ بر 20 میلیارد تومان درآمد داشته است.

نخعی‌راد بیان کرد: معترضان باید به هیئت دیوان عدالت اداری اعتراض کنند و از لحاظ شکل و ماهیت این کار ما درست است.

مهدی ذاکرالحسینی، رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر مشهد هم درباره موضوع پلمب کردن ساختمان‌های متخلف عنوان کرد: چرا ابزار شهرداری برای پلمب کردن ساخت و سازهای متخلف را بگیریم زیرا شهرداری اختیار این کار را دارد.

وی تصریح کرد: با وجود این ابزار در دست شهرداری، هنوز ما گلایه‌مندیم که پلمب‌ها و جلوگیری از تخلفات به خوبی انجام نمی‌شود پس با محدود ساختن این ابزار، تخلفات افزایش خواهد یافت.

عبدالکریم جوادی، عضو شورای اسلامی شهر مشهد نیز در همین مورد اذعان کرد: در این مصوبه مشخص کرده‌ایم که شهرداری در تخلفات فاحش از ابزار پلمب می‌تواند استفاده کند.

وی ادامه داد: در تخلفات کوچک که می‌دانیم با ارجاع به کمیسیون ماده 100 رای جریمه دریافت می‌کنند و پروژه چند ماهی تعطیل می‌شود به شهرداری اجازه داده‌ایم تا این موارد را پلمب نکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + سه =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا