خراسان

شهردار فریمان خبر داد؛ توسعه صنعت گردشگری فریمان با مشارکت سازمان همیاری شهرداری های استان

Main575.gif

شهردار فریمان بر وجود بسترهای مناسب حوزه گردشگری در فریمان و استفاده از توان اقتصادی و تخصصی سازمان همیاری شهرداریهای استان درجهت توسعه این صنعت در این شهرستان تاکید کرد.

شهردار فریمان بر وجود بسترهای مناسب حوزه گردشگری در فریمان و استفاده از توان اقتصادی و تخصصی سازمان همیاری شهرداریهای استان درجهت توسعه این صنعت در شهرستان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری داری های خراسان رضوی، حسین شیرافکن با اشاره به اقدامات در حال انجام برای تاسیس شرکت توسعه گردشگری فریمان با مشارکت سازمان همیاری شهرداری های استان گفت: تلاش داریم از توان سازمان همیاری در جهت توسعه صنعت گردشگری در شهرستان استفاده کنیم.

شهردار فریمان به برگزاری کارگروه گردشگری استان و نظرمثبت معاونت عمرانی استانداری در شکل گیری این شرکت اشاره کرد و ادامه داد: این شرکت می تواند امکانات و زیرساخت های لازم را در جهت توسعه گردشگری در فریمان فراهم کند.

وی با اشاره به وجود بستر های مناسب در حوزه گردشگری در فریمان، افزود: جاذبه های دیدنی و تاریخی چون بندفریمان، آب گرم شاهان گرماب، رباط های تاریخی، حمام قدیمی قلندر آباد و … ظرفیتهای خوبی است که می توان با ارائه طرح های تخصصی از آنها در جهت جذب گردشگران خارجی و داخلی و رونق صنعت گردشگری در فریمان بهره برد.

شیرافکن بیان کرد: با توجه به افزایش جمعیت، حضور زائران علی بن موسی الرضا(ع) در مشهد و پرشدن ظرفیت پذیرش گردشگر در فصول مختلف سال در اطراف این شهر، می توان فریمان را به عنوان شهری دارای شرایط جغرافیایی و آب و هوای مطلوب و همچنین راه مواصلاتی مناسب در جهت استفاده شهروندان و مسافران ازخدمات و جاذبه های گردشگری آن مورد توجه قرار داد.

وی بیان کرد: همچنین با توجه به اینکه فریمان به عنوان زادگاه علامه بزرگ شهید مطهری، در مناسبت ها و همایش های مختلف در طول سال میزبان میهمانان داخلی و خارجی از نقاط مختلف دنیا است، نیاز به فراهم بودن امکانات گردشگری مطلوب در این شهر احساس می شود که امیدواریم با تداوم حمایت های استانداری و سازمان همیاری شهرداری های استان شاهد رشد زیرساختها این صنعت که منجر به درآمدزایی پایدار در شهرستان نیز خواهد شد، باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا