مشهد

شهردار مشهد: احیای بازار سرشور تسریع شود

محمدرضا کلائی، شهردار مشهد با اشاره به اینکه احیای بازار سرشور از اولویت‌های شهرداری مشهد است، بر تسریع عملیات احیا و سامان‌دهی این گذر تاریخی تأکید کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا کلائی در نشست بررسی پروژه‌های در دست اجرای منطقه ۸ گفت: بازار سرشور و در مجموع محله سرشور یک بافت تاریخی و فرهنگی است که بر سامان‌دهی و بازآفرینی آن تأکید داشته و داریم.
وی ادامه داد: یکی دیگر از پروژه‌های مهم منطقه ۸ محدوده زکریا محوطه‌سازی، پیاده‌روسازی و آسفالت آن است که این پروژه نیز باید هرچه زودتر به‌سرانجام برسد.

کلائی همچنین به پروژه پیاده‌راه‌سازی و سامان‌دهی مسیر‌های پیاده‌رو خیابان کوهسنگی اشاره و اظهار کرد: با توجه به منتهی‌شدن این مسیر به یکی از نقاط گردشگری و تفریحی شهر مشهد، مناسب‌سازی و بهسازی پیاده‌رو‌های خیابان کوهسنگی و تقویت پیاده‌محوری در آن از اهمیت زیادی برخوردار است.
شهردار مشهد ادامه داد: یکی دیگر از مسیر‌هایی که در تقویت پیاده‌محوری باید به آن توجه شود، سامان‌دهی خیابان امام‌خمینی (ره) است؛ بنابراین بهسازی و مناسب‌سازی این معبر حدفاصل اداره‌کل دارایی تا میدان‌شهدا مورد توجه قرار گرفته است و باید به‌سرعت اجرایی شود.
وی افزود: میدان‌سعدی یکی از میدان‌های قدیمی شهر مشهد است که مدت‌هاست به‌علت ساخت ایستگاه‌های خط ۲ قطارشهری شاهد عملیات عمرانی بوده است؛ با توجه به اینکه عملیات احداث مسیر دسترسی دوم ایستگاه سعدی نیز به‌زودی به‌پایان می‌رسد، وضعیت سیما و منظر میدان به‌ویژه مناسب‌سازی این پیاده‌رو‌ها باید اجرا و تکمیل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا