مشهد

شهردار مشهد: توازن منطقه‌ای در مشهد هدف ما بوده است/ بالاشهر و پایین شهر نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی امروز در مراسم آغاز ادامه عملیات حفاری خط۳ قطارشهری مشهد که با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری برگزار شد، گفت: فکر می‌کنم حجت بر دولت تمام است ما آنچه که باید عمل می کردیم، عمل کردیم و آنچه را باید که اثبات می کردیم اثبات کردیم و توانسته‌ایم تمامی تعهدات خودمان را سر موعد با بهترین کیفیت و بدون کوچکترین خللی به سرانجام برسانیم.

وی اضافه کرد: در این مسیر هم انصافا دولت کمک کرده، اما انتظار بسیار بیش از این است، چنانچه جایی در تصمیم گیری تعلل دارد یا سهم خودش را پرداخت نمی‌کند یا حاضر نیست ریسک‌های کار را بپذیرد، خوب دولت هم می‌تواند در پرداخت سهم خود و ایفای نقش و تعهدات خودش متناسب با این اقدامات عمل کند.

وی تصریح کرد: انتظار این است وقتی شهر و مدیریت شهری مشهد با تمام توان و پذیرش خود، حداکثر ریسک‌ها را با توجه به موقعیت مشهد و خدماتی که تمامی مردم کشور ایران و بلکه شیعیان جهان از آن استفاده می کنند، وارد کار می شود که نتیجه‌اش هم قابل مشاهده است، دولت نیز توجه کرده و متناسب اقدام کند.

کلائی ادامه داد: انتظار دارم مطابق پیگیری‌های صورت گرفته در مورد ۱۴۱ میلیون یورو و صندوق توسعه ملی همانطور که همه بزرگواران صندوق توسعه ملی همراهی کرده‌اند، همچنین پیگیرهای آقای قاضی زاده، نایب رئیس اول مجلس، این انتظار می‌رود که ایشان این پیگیری را برای شهر مشهد داشته باشند و دولت هم همراهی کند تا موضوعات در صندوق توسعه ملی به نفع مترو و قطار شهری مشهد حل شود.

شهردار مشهد گفت: ما از ابتدا عنوان کرده ایم که اعتقادمان بر این است و جز این نمی توانیم تصور کنیم که به یاری خداوند متعال قائل به یک اراده هستیم، قائل به یک پشتیبان هستیم و آن وجود مقدس حضرت رضا(ع) است که جز این هم نیست.

وی با بیان این که در ارائه خدمات به زائران به دور از هیاهو، در سکوت کار می کنیم، اظهارکرد: چنانچه افرادی هستند که فقط خودکارشان کار می کند، تنها نامه نگاری می کنند ما سعی می کنیم کار کنیم و خدمات مان را توسعه دهیم.

وی تصریح کرد: اتفاقاتی که مدیریت شهری در شهر مشهد با کمک تمامی ارکان نظام و براساس ایده مشاور محترم مبتنی بر مفهوم «حرم‌شهر» رقم خواهد زد، اتفاقاتی است که تا سال های سال باعث افتخار خواهد بود.

شهردار مشهد افزود: اهل متهم کردن کسی نیستیم، اهل نامه نگاری نیستیم، اهل صحبت هایی که به همدلی که سرمایه اصلی ما است، خدشه وارد کند هم نیستیم؛ اما مصمم هستیم برای بهبود اوضاع بافت پیرامونی حرم مطهر، ذی نفعان را پای کار خواهیم آورد.

وی ادامه داد: ما به برکت حضرت رضا(ع) یکی از بزرگترین اتفاقات تاریخ این شهر و تحقق حرم شهر که سال ها خواسته تمام بزرگان است و غایت آمال دلدادگان آن حضرت هم است را محقق خواهیم کرد؛ امیدوارم افرادی که سنگ اندازی می کنند، برخی موضوعات را دست آویز قرار می دهند، خدا نوری در دل هایشان قرار دهد و نیت شان اصلاح شود و کمک کند و در خیر و ثواب آن شریک شوند.

کلایی بیان کرد: توازن منطقه‌ای در مشهد هدف ما بوده است بالاشهر و پایین شهر نداریم و می خواهیم خدمات سالم و ارزان را در اختیار همه به ویژه قشر ضعیف قرار دهیم و خط۳ مترو تبلور همین قصد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 11 =

دکمه بازگشت به بالا