مشهد

شهروندان مشهدی ایده های خود را برای استفاده بهتر از «کوه پارک» ارائه دهند

محمدرضا کلائی، شهردار مشهد از همشهریان درخواست کرد اگر پیشنهادی برای استفاده بهتر از فضای کوه‌پارک مشهد دارند، ارائه دهند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدرضا کلائی در پیامی اینستاگرامی نوشت: به‌جرئت می‌توان گفت که کوه پارک مشهد آغازکننده یک تحول در زمینه گسترش فضای پارکی و عرصه‌های عمومی در مشهد بود؛ پروژه‌ای که از درون آن یک دعوای بزرگ با همه سختی‌ها بیرون آمد و خوشبختانه سبب شد از خسارت به محیط زیست جلوگیری شود و سرانه سبز شهروندی در کمربند سبز جنوبی مشهد را به‌میزان چشمگیری افزایش دهد.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم به لحاظ وسعت و با آماروارقام صحبت کنیم باید بگویم کوه پارک مشهد نسبت به پارک ملت مشهد حدود ۱۰ برابر وسعت دارد، ادامه داد: سیر تکاملی کوه پارک در فازبندی‌های مختلف عملیاتی شده ازجمله آبشار‌هایی که در این پروژه در دامان طبیعت ایجاد شدند، فضای بازی تعبیه شده برای کودکان و فضای ایده‌آل برای دورهمی‌های خانوادگی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: اگر وضعیت کرونا نبود، قصد داشتیم رویداد‌های متنوعی را در این عرصه اجرا کنیم؛ امیدواریم به زودی با عبور از این روز‌های سخت، این بستر فراهم شود و حضور پرشمار همشهریان عزیز را در یک محیط خوب و خاطره انگیز و در کنار قله زو شاهد باشیم.

کلائی تأکید کرد: تا کامل شدن پروژه کوه پارک مراحل مختلف دیگری برای اجرا پیش بینی شده است که به‌همین دلیل از شما درخواست می‌کنم اگر تابه حال به کوه پارک سر نزده اید، حتما یک بار برای دیدن این پروژه به انتهای خیابان دلاوران مراجعه کنید و اگر هم تجربه بازدید از این فضا را داشته اید، هر ایده و پیشنهادی را که برای رونق هرچه بیشتر و تعریف کاربرد‌های نو و در عین حال منطبق با آنجا به ذهنتان می‌رسد، با ما در میان بگذارید.

وی تصریح کرد: لطفا در سامانه «ایده‌های شهری» ثبت نام کنید تا همکاران ما از نظر‌های شما در بهبود خدمات و گسترش فعالیت‌ها در کوه‌پارک استفاده کنند؛ گفتنی است برای ایده‌های قابل اجرا جوایزی نیز در نظر گرفته ایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا