ورزش

شهر خودرو- استقلال تهران؛ حساس و نفسگیر از جنس ۶ امتیازی

جدال استقلال تهران و شهر خودرو مشهد یک جدال ۶ امتیازی است و نقش اثرگذاری در تعیین تیم حاضر در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر باشگاه‌های کشور انتهای هفته جاری با برگزاری چند دیدار حساس از نظر صعود و یا سقوط تیم‌ها در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر برگزار می‌شود.

در یکی از دیدارهای حساس این هفته لیگ برتر دو تیم استقلال تهران و شهر خودرو مشهد در ورزشگاه خالی از تماشاگر امام رضا(ع) به مصاف یکدیگر خواهند رفت که نقش تعیین‌کننده‌ای در تعیین سهمیه آسیایی دارد.

استقلال تهران با برد مقابل سپاهان در یک نبرد حساس موفق شد خود را به رده دوم جدول رده‌بندی برساند و اینک با شهر خودرو فاصله‌ای چهار امتیازی و با سپاهان فاصله‌ای سه امتیازی و با تراکتورسازی تبریز نیز فاصله‌ای دو امتیازی ایجاد کرده است.

رقبای استقلال تهران نیز در هفته گذشته یا به تساوی رسیدند و یا شکست خوردند و تمام اینها زمینه صعود استقلال به رده دوم را فراهم کرد.

از سوی دیگر شهر خودرو نیز با تساوی مقابل صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تا حد زیادی سهمیه آسیایی شدن خود را در خطر از دست رفتن می‌بیند و البته که در تمام این بازی‌ها سهراب بختیاری‌زاده تیم کامل خود را در اختیار نداشته است.

یکی از سرشناس‌ترین غایبان شهر خودرو در سه دیدار اخیر، محمدحسین مرادمند مدافع کلیدی آنهاست که به دلیل مصدومیت نتوانسته تیمش را همراهی کند اما کادرپزشکی شهر خودرو در تلاش است تا بتواند او را برای دیدار حساس و شش امتیازی مقابل استقلال آماده کند.

البته مرادمند در برابر صنعت نفت هم می‌توانست مشهدی‌ها را همراهی کند اما بختیاری زاده ریسک نکرد تا بتواند از مدافع خود مقابل استقلال به صورت کامل استفاده کند.

بختیاری‌زاده در دیدارهای اخیر تیم کامل خود را در اختیار نداشته و همین مسئله سبب شده تا مقداری از نظر نتیجه‌گیری در ابتدای کارش با شهر خودرو به مشکل بخورد.

جدال حساس استقلال تهران و شهر خودرو در مشهد قطعا یک دیدار ۶ امتیازی محسوب می‌شود و نقش اثرگذاری در تعیین تیم دوم جدول و کسب سهمیه آسیایی برای فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا