ورزش

شهر خودرو همچنان امیدوار است

رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور و یا همان نخستین هفته نیم فصل دوم لیگ روز گذشته با برگزاری چند دیدار در شهرهای مختلف کشور دنبال شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور و یا همان نخستین هفته نیم فصل دوم لیگ روز گذشته با برگزاری چند دیدار در شهرهای مختلف کشور دنبال شد.

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته تیم فوتبال شهر خودرو در مشهد میزبان تیم فوتبال پیکان به سرمربیگری حسین فرکی بود که در پایان شهر خودرو موفق شد با گل دقایق پایانی محمدحسین مرادمند از سد پیکان بگذرد. 

شهر خودرو در هفته‌های اخیر جز شکست و یا تساوی چیزی نصیبش نشده بود و در دیدار روز گذشته خود در ورزشگاه امام رضا(ع) نیز تا دقایق پایانی تن به تساوی داده بود تا این که مرادمند گره از کار تیم یحیی باز کرد.

شهر خودرو در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز البته در مرحله پلی‌آف حضور دارد و افت روزها و هفته‌های اخیر این تیم در لیگ برتر مقداری سبب نگرانی هواداران شهر خودرو شده بود اما می‌توان امیدوار بود که با برد دقایق پایانی شب گذشته شهر خودرو قبل از تعطیلات نیم فصل دوباره به شرایط آرمانی خود بازگشته است.

شهر خودرو البته هنوز یک دیدار عقب افتاده بسیار حساس مقابل تراکتورسازی تبریز نیز دارد دیداری که برای هر دو تیم از یک میزان اهمیت برخوردار است و اگر هر یک از دو تیم در این دیدار به برتری برسند چه بسا خود را به صدر جدول رد‌ه‌بندی نیز نزدیک‌تر کنند.

شهر خودرو همچنان به ادامه فصل امیدوار است و پیروزی مقابل پیکان می‌توان فتح بابی باشد تا آنها دوباره پیروزی‌های تسلسلی خود را آغاز کنند و نویدبخش روزهای خوبی برای هواداران خود در مشهد باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا