ورزش

شهر خودرو – گل گهر سیرجان؛ بازی مهم برای رویای قهرمانی تیم مشهدی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، تیم فوتبال شهر خودرو در دیدار معوقه خود از هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال، روز جمعه ۲۴ آبان میزبان گل گهر سیرجان خواهد بود.

شهر خودرو هم اگر بتواند در این بازی حساس سه امتیاز را کسب کند، با اختلاف یک امتیاز می‌تواند در صدر جدول قرار بگیرد و گام مهمی برای قهرمانی در این فصل بردارد.

این در حالی است که چهار بازیکن گل‌گهر مصدوم هستند. مهرداد بایرامی، حسام پورهاشم، علی ابراهیمی و محسن طرحانی، بازیکنان مصدوم گل‌گهر هستند که برای حضور در این بازی وضعیت مبهمی دارند و در اختیار کادر پزشکی قرار گرفته‌اند. پزشکان گل‌گهر در تلاش هستند تا این بازیکنان را به بازی روز جمعه برسانند.

شهر خودرو در بازی قبلی خود توانست با گل دقیقه ۷۸ حسین مهربان دروازه پارس جنوبی را باز کند تا شهر خودرو سه امتیاز این مسابقه خانگی را از آن خود کند و امیدوار باشد با کسب سه امتیاز از بازی معوقه خود با گل گهر سیرجان صدرنشین لیگ برتر باشد.

شهر خودرو برای تحقق این مهم تمامی ابزارهای ممکن را در اختیار دارد و مهم‌تر از همه اینکه تماشاگران مشهدی نیز در این دیدار کنار شاگردان گل‌محمدی هستند تا بتوانند سه امتیاز حساس، مهم و حیاتی را برابر گل گهر سیرجان کسب کنند.

اما گل‌گهر با ۵ امتیاز وضعیت متفاوتی نسبت به شهر خودرو  دارد و در رده ۱۵ جدول قرار گرفته است و امیدوار است که بتواند حداقل امتیاز را از این بازی بگیرد.

دیدار دو تیم شهر خودرو مشهد و گل گهرسیرجان از هفته هشتم لیگ برتر به دلیل میزبانی و پذیرایی ورزشگاه امام رضا (ع)، از زائران پیاده امام رضا (ع) در هفته پایانی ماه صفر و استفاده این عاشقان ولایت از این مجموعه، به جای روز جمعه ۳ آبان به روز جمعه ۲۴آبان ۹۸ ساعت ۱۵:۴۵در ورزشگاه امام رضا (ع) موکول شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 2 =

دکمه بازگشت به بالا