خراسان

شورای اصلاح‌طلبان خراسان رضوی بیانیه صادر کرد

بیانیهشورای اصلاح طلبان استان خراسان رضوی در آستانه ثبت نام از داوطلبین و نامزدهای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیانیه مهمی را صادر کرد.
به گزارش ایسنا-منطقه خراسان، متن این بیانیه به شرح ذیل است؛
سال١٣٩۶، آبستن یکی از فرازهای مهم تاریخ سیاسی این کشور عزیز است، مردم شریف، صبور و آگاه استان پهناور خراسان رضوی و شهر مشهد مقدس، در آستانه برگزاری دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاهای سراسر استان قرار گرفته‌اند.
اولین گام استفاده از فرصت مشارکت و تعیین سرنوشت، حق انتخاب شدن است. برای پیشبرد خواست و اراده مردم، حفظ و تداوم دستاوردهای انتخابات ۱۳۹۲ ریاست جمهوری و تشکیل دولت “تدبیر و امید” و انتخابات ۱۳۹۴ و تشکیل مجلس معتدل دهم، ضرورت ایجاب می‌کند همه دلسوزان و واجدین شرایط قانونی از ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ لغایت ۶ فروردین ۱۳۹۶ با مراجعه به فرمانداری های محل و همزمان اقدام برای کسب استعلام عدم سوء پیشینه، خود را برای ثبت نام و ورود به عرصه مشارکت، رقابت و تشکیل شوراهای کارآمد، دارای تخصص و پاکدست آماده نمایند.
برهمه آنها که دلشان برای سرنوشت امروز و فردای ایران و خراسان می‌تپد و در ضمیر آگاه خویش، تعهدی نسبت به فردای مشهد عزیز حس می کنند، فرض است تا سرمایه اجتماعی خویش را در طَبَق اخلاص بنهند و علی رغم همه تبعیض ها و ناروایی های موجود، آبرو و اعتبار خویش را در معرض انتخاب مردم، این تنها صاحبان واقعی کشور قرار دهند. 
در این راهِ ناهموار، تهمت‌ها و بی مهری‌ها را تحمل کرده و به عشقِ ساختن فردای این شهر، خم بر ابرو نیاورند. برای تحقق چنین راهبردی، حضور نیروهای متخصص و حامی تفکر اصلاح و اعتدال، با تأکید بر وفاق و همدلی، به قصد دستیابی به یک لیست واحد، ضرورتی اجتناب ناپذیر است. 
شورای اصلاح طلبان استان خراسان رضوی، با اصل دانستن سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و تاکیدات ویژه ریاست محترم جمهوری و با تکیه بر اصل قانون مداری و رعایت حق الناس، بر این باور است که نهاد شورا، به عنوان پارلمان محلی، بزرگ ترین شبکه اجتماعی است که می تواند بستر رشد و شکوفایی اقتصاد، معیشت و اشتغال مناطق شهری و روستایی را فراهم آورده و تأمین کننده حقوق شهروندی و آزادی های اجتماعی مردان، زنان و جوانان، برای دستیابی به یک زندگی برخوردار از رفاه، آبادانی و آرامش است.
تجربه گذشته در شهری به اهمیت مشهد، نشان می دهد، تنها راه عملی تغییر و اصلاح امور، مشارکت حداکثری در انتخابات و استقبال آحاد جامعه از مراحل ثبت نام، حضور فعال در ستادهای انتخاباتی و مشارکت منسجم در پای صندوق های  اخذ رأی در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ می باشد. به امید خلق حماسه ای ماندگار و سرنوست ساز در تاریخ تحولات اجتماعی این شهر عزیز و سربلند.
شورای اصلاح طلبان استان خراسان رضوی
۲۸ اسفند ماه سال ۱۳۹۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک − 1 =

دکمه بازگشت به بالا