مشهد

شوهر اعظم به ۳۰ سال و ۶ ماه حبس محکوم شد

اعظم همسرآزاری

شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان تهران، شوهر اعظم، مرد مشهدی که همسر و دو فرزندش را به مدت ۲۱ روز در خانه حبس و مورد شکنجه و اذیت و آزار قرار داده بود، به اتهامات مختلف مجمو۸عاً به ۳۰ سال و ۶ ماه حبس محکوم کرد.

مرضیه محبی وکیل مدافع اعظم (زن آسیب‌دیده مشهدی) و فرزندانش در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس حکم صادره از سوی دادگاه، متهم به اتهام آدم ربایی از طریق حبس و مخفی کردن به ۱۵ سال حبس، به اتهام شروع به قتل به ۱۰ سال حبس، به اتهام ایراد ضرب  جرح با چاقو به ۵ سال حبس و به اتهام کودک آزاری به ۶ ماه حبس محکوم کرده است.

این وکیل دادگستری اضافه کرد: همچنین دادگاه به خاطر ۲۷ فقره سوختگی، شکستگی بینی، پارگی رگ چشم و سایر جراحات وارده به موکل و فرزندانش، متهم را به پرداخت دیه محکوم کرده است.

به گفته محبی بر اساس ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی، از مجموع حبس صادره، اشد آنها یعنی ۱۵ سال حبس و ۶ ماه حبس نیز به خاطر کودک آزاری، اجرا می‌شود.

وکیل مدافع اعظم و فرزندانش، با رضایت از حکم صادره و پیش بینی اشد مجازات‌ها برای متهم گفت که این رأی از سوی متهم قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است.

به گزارش تسنیم، دادگاه رسیدگی به اتهامات این متهم، ۱۹ آبان ماه در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان خراسانی رضوی برگزار شده بود و متهم پرونده همچنان در بازداشت به سر می‌برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا