ورزش

شکست دور رفت مقابل گسترش فولاد را جبران می‌کنیم

سرمربی پدیده خراسان:

رضا مهاجری - پدیده

سرمربی پدیده خراسان گفت: تمام توان خود را برای شکست دادن گسترش فولاد و جبران نتیجه دور رفت به کار می‌گیریم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، رضا مهاجری ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: بازی سختی برابر گسترش فولاد در دیدار فردا داریم و باید تمام تلاش خود را برای کسب برتری در این دیدار و صعود به رده‌های بالاتر جدول انجام دهیم.

سرمربی پدیده خراسان بیان کرد: خوشحالم که امسال پدیده دغدغه سقوط ندارد و در لیگ آینده نیز حاضر است. مهرداد رضایی را برای بازی فردا در اختیار نداریم و وضعیت یوسفی نیز امروز مشخص می‌شود.

مهاجری با اشاره به اینکه در بازی فردا برای جبران شکست دور رفت برابر این تیم صف آرایی می‌کنیم افزود: عوامل متعددی در آن دیدار سبب شد که شکست بخوریم، شرایط جوی و پنالتی دیده نشده ما و از دست دادن حسن جعفری سبب شد که در آن بازی شکست بخوریم.

وی افزود: پدیده امسال با وجود مشکلات مالی کار بزرگی کرد و البته نمی‌خواهیم خیلی عنوان کنیم که کارمان عالی بوده است.

مهاجری بیان کرد: تراکتور، استقلال و پرسپولیس شانس‌های اصلی قهرمانی هستند زیرا در تمامی بازی‌ها حکم میزبان را دارند.

وی گفت: اگر گسترش فولاد از وجود محمد ابراهیمی بهره می‌برد در تیم ما نیز محسن یوسفی حضور دارد که گلزنی قهار است، با نقاط ضعف و قوت گسترش کاملا آشنا هستیم و ابراهیمی را نیز مهار می‌کنیم.

مهاجری در مورد وضعیت ورزشگاه ثامن مشهد نیز گفت: بهرحال دو تیم روی این زمین بازی می‌کنند و فشار زیادی روی آن وجود دارد و البته اگر وضعیت ورزشگاه امام رضا(ع) درست شود این مشکلات نیز برطرف می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا