مشهد

صفایی: مسدودشدن جاده قدیم نیشابور از 18 آذر/ جاده در اختیار زائران پیاده قرار می‌گیرد

رئیس پلیس‌ راه خراسان رضوی گفت: جاده قدیم نیشابور از بامداد 18 آذرماه امسال بسته می‌شود و در اختیار زائران پیاده قرار می‌گیرد و هیچ خودرویی اجازه تردد در این مسیر را ندارد.
خبرگزاری فارس: صفایی: مسدودشدن جاده قدیم نیشابور از 18 آذر/ جاده در اختیار زائران پیاده قرار می‌گیرد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد صفایی ظهر امروز در نشستی خبری که در پایانه مسافربری امام رضا (ع) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: ترافیک امسال با سال‌های دیگر متفاوت بود زیرا ما در ابتدا با موج سفر به مست مرزهای غربی مواجه بودیم و در موج دوم شاهد بازگشت زائران اربعین بودیم و در موج سوم نیز زائران امام هشتم (ع) در روزهای پایانی ماه صفر وارد شهر مشهد می‌شوند.

وی با اشاره به ورود زائران پیاده به شهر مشهد بیان کرد: مسیر ویژه برای زائران پیاده از مسجد اهل‌البیت (ع) واقع در کیلومتر 45 نیشابور به طول 22 کیلومتر در مدت‌زمان 6 ماه احداث‌ شده که روز گذشته به‌ صورت رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

صفایی بیان کرد: جاده قدیم نیشابور نیز از بامداد 18 آذر ماه بسته می‌شود و در اختیار زائران پیاده قرار می‌گیرد و هیچ خودرویی اجازه تردد در این مسیر را ندارد.

رئیس پلیس‌ راه خراسان رضوی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در ارتباط با تمهیدات پلیس راهور در مورد سرمای شدید هوای استان در روزهای آتی نیز گفت: ما در روزهای آینده شاهد موج سرما به شهر مشهد هستیم که این آمادگی از سوی پلیس راهور برای خدمت‌رسانی به زائران و استقرار آنها در مکان‌های مدنظر وجود دارد.

صفایی خاطرنشان کرد: درخواست از ما از زائران و مجاوران حرم رضوی این است که در این ایام به‌ صورت ویژه همکاری با پلیس داشته باشند و هر گونه موارد مشکوک را با فوریت‌های پلیسی 110 در میان گذارند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا