گوناگون

صندلی ۴۸۳ میلیونی که با کلاشینکف های طلایی ساخته شده! (+عکس)

هنرمندی به نام «رینر وِبر» توانسته با استفاده از چند اسلحه کلاشینکُف، یک صندلی لوکس و گران قیمت بسازد. پایه های این وسیله را چند اسلحه که از طلای ۲۲ عیار ساخته شده اند، تشکیل می دهند.
روزیاتو – امروزه هر کسی با هر سلیقه ای می تواند سبک زندگی دلخواه خود را انتخاب نماید. البته این مسئله وابستگی زیادی به میزان ثروت افراد دارد. کسانی که درآمدن چندانی ندارند، نمی توانند در مواردی مانند ماشین، خانه و لوازم منزل انتخاب های زیادی داشته باشند. در طرف مقابل، ثروتمند ها می توانند تقریبا هر کاری انجام دهند و تمام چیزهای دلخواه خود را فراهم نمایند. همین مسئله سبب می شود که زندگی لوکس و تجملاتی شکل بگیرد.

هر کسی یک راه خاص را برای نشان دادن لوکس گرایی و تجمل انتخاب می کند. برخی ها هم هستند که در این راه خلاقیت به خرج می دهند. ما نیز قصد داریم یکی از همین موارد را به شما نشان دهیم.

هنرمندی به نام «رینر وِبر» توانسته با استفاده از چند اسلحه کلاشینکُف، یک صندلی لوکس و گران قیمت بسازد. پایه های این وسیله را چند اسلحه که از طلای ۲۲ عیار ساخته شده اند، تشکیل می دهند. پارچه آن نیز دستباف بوده و از لندن و ونیز تهیه شده است. ارزش این صندلی بیش از ۴۸۳ میلیون تومان برآورد می شود. تصاویر زیر این صندلی را به شما نشان می دهند، پیشنهاد می دهیم به تماشای آن ها بنشینید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + شش =

دکمه بازگشت به بالا