ورزش

صنعت به کمک فوتبال خراسان رضوی بیاید‌

11414_635659590058013944_sرئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: صنعت در خراسان رضوی باید به کمک فوتبال استان بیاید.

مهدی براردران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تایباد اظهار داشت: هیئت فوتبال استان خراسان رضوی به دنبال ایجاد ظرفیت‌هایی برای سال‌های آتی مثل مباحث آموزشی، زیر‌ساخت‌های تیم‌های پایه و همچنین فوتبال شهرستان‌ها است تا بتوانیم این ورزش را در استان به توانمندی بیشتری نسبت به وضعیت گذشته برسانیم.

وی در مورد جایگاه فوتبال استان در کشور افزود: یکی از ملاک‌های قضاوت حضور در رده‌های لیگ‌های مختلف است چرا که تا دو سال قبل اسمی از خراسان در رده‌های ملی نبوده است.

وی با اشاره به اینکه امسال دومین سال پیاپی است که در لیگ برتر کشور حضور داریم، افزود: فوتبال خراسان‌‌رضوی از لحاظ مالی، پشتیبانی و رده‌های تیم‌ها با دیگر استان‌های کشور قابل‌مقایسه نیست چراکه تیم‌های استان‌هایی چون تهران، آذربایجان‌شرقی، خوزستان و اصفهان از منابع دولتی بهره‌مند هستند.

برادران گفت: فوتبال استان خراسان‌رضوی یک فوتبال نو پا بوده در حال پیدا‌کردن جایگاه خود است که البته در گذشته جایگاهی داشته که با وقفه که به وجود آمد کمرنگ شده بود.

وی افزود: ما دنبال تقویت باشگاه‌داری هستیم که متأسفانه هنوز موفق نشده‌ایم و بخش خصوص هم به توانمندی لازم در این موضوع نرسیده است.

رئیس هئیت فوتبال استان خراسان‌رضوی گفت: صنعت بایستی به کمک فوتبال استان بیاید و دربحث مهارت‌های مدیریتی فوتبال توجه بیشتری انجام شود.

وی گفت: یکی از قطب‌های فوتبال استان خراسان‌رضوی فوتبال تایباد و کاریز بوده و در این سفر با اعضای شورای شهر، شهردار، نماینده فرماندار و پیشکسوتان فوتبال نشستی داشته و مشکلات  شهرستان را بررسی  کردیم تا ماحصل  آن به وضعیت فوتبال استان کمک کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا