ورزش

طرح اوقات فراغت تابستان در رشته هاکی در مشهد برگزار می‌شود

تمرین تیم ملی این لاین هاکی آقایان و بانوان

دبیر هیئت هاکی خراسان‌رضوی گفت: هر ساله در فصل تابستان طرح اوقات فراغت را در مشهد برگزار می‌کنیم و امسال در سالن خانه فوتسال و سالن بابانظر کارگران برای پسران و در سالن شهید بهشتی برای دختران این طرح اجرا می‌شود.

سید محسن سادات‌اخوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: هر ساله در فصل تابستان طرح اوقات فراغت را در مشهد برگزار می‌کنیم و امسال در سالن خانه فوتسال و سالن بابانظر کارگران برای پسران و در سالن شهید بهشتی برای دختران این طرح اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در این طرح افراد با استعداد شناسایی می‌شوند، همانطور که در سال گذشته ۶ نفر از دختران حاضر در این کلاس‌ها جذب تیم استان شدند. در مورد پسران نیز استعدادیابی انجام می‌شود و برترین نونهال رشته هاکی در کشور از خراسان‌رضوی انتخاب شد.

دبیر هیئت هاکی استان خراسان‌رضوی گفت: در ادامه برنامه‌های امسال مسابقات قهرمانی باشگاه‌ها در مشهد را برگزار خواهیم کرد. اکنون رشته هاکی فقط در مشهد فعال و در بخش پسران تعداد ۷ باشگاه و در بخش دختران ۶ باشگاه فعالیت می‌کنند.

سادات‌اخوی با بیان این که تیم خراسان‌رضوی امسال به مسابقت کشوری اعزام می‌شود، اظهار داشت: دلیل فعال نبودن هیئت هاکی در شهرستان‌های استان این است که رشته هاکی نیاز به ابعاد زمین استاندارد مانند سالن شهید بهشتی مشهد را دارد که این چنین سالنی در شهرستان‌ها در اختیار بخش خصوصی است.

وی خاطرنشان کرد: هزینه اجاره سالن و گران بودن تجهیزات این رشته است چرا که برای یک برنامه تمرینی حداقل ۲۰ چوب هاکی لازم است که حداقل هزینه برای خرید هر چوب ۲۰۰ هزار تومان است.

دبیر هیئت هاکی استان خراسان‌رضوی با بیان این بحث بودجه و مالی اهمیت دارد، اما با توجه به صحبت‌های فراوان در این حوزه اتفاقی هیچ اقدامی صورت نگرفته است، گفت: از دیگر مشکلات هیئت هاکی نبود اسپانسر است چرا‌ که حامی مالی با توجه به بحث تبلیغات وارد این حوزه می‌شود اما انعکاس در این رشته میزان کمی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − شش =

دکمه بازگشت به بالا