خراسان

طرح ضربتی “مبارزه با گران‌فروشی بلیت عتبات” در خراسان رضوی آغاز شد

حمیدرضا کریم

مدیرکل تعزیرات خراسان رضوی گفت: طرح ضربتی مبارزه با گران‌فروشی بلیت عتبات عالیات در خراسان رضوی از ۷ آبان ماه آغاز شده و تا زمان فروش بلیت ادامه دارد.

حمیدرضا کریم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: هم اکنون یکی از موضوعاتی که در مورد آن نگرانی زیادی وجود دارد گرانفروشی بلیت برای ایام اربعین بوده چراکه در برخی از وضعیت‌های دیگر مانند این ایام قیمت بلیت بسیار بالا رفته و تدابیر پیشگیرانه برای این مورد در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: قیمت‌ بلیت از طرف سازمان هواپیمایی کشوری برای مسیرهای مختلف مشخص شده و به عنوان مثال بلیت رفت و برگشت به نجف از مشهد مقدس یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تعزیرات خراسان رضوی با اشاره به انجام طرح ضربتی برای مبارزه با گرانفروشی بلیت اربعین، تأکید کرد: این طرح از تاریخ ۷ آبان ماه امسال آغاز شده و با تمام تخلفات در این حوزه با نهایت سختگیری برخورد می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه هیچ اغماضی در مورد گرانفروشان بلیت عتبات عالیات در ایام اربعین انجام نمی‌شود، خاطرنشان کرد: باید در نظر داشت که یکی از کارهای بسیار دارای ثواب نزد شیعیان زیارت اربعین بوده و همه افراد باید برای خدمت به زائران این مسیر هر اقدامی که می‌توانند انجام دهند و به همین علت شکایات افراد در هر سطحی مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

کریم خاطرنشان کرد: همچنین در این زمینه تعاملات مشترکی با اداراتی نظیر صنعت، معدن و تجارت انجام شده و همکاری‌های بین دستگاهی لازم در این زمینه نیز انجام شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

دکمه بازگشت به بالا