مشهد

طرح ویژه جمع‌آوری گل و گیاه قاچاق از بازار مشهد انجام شد‌

حمیدرضا کریم

مدیرکل تعزیرات خراسان‌رضوی گفت: طرح ویژه جمع‌آوری گل و گیاه قاچاق از بازار مشهد انجام شد.

حمیدرضا کریم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که توسط تولیدکنندگان گل و گیاه با توجه به اهمیت بازار عید نوروز برای آنها مطرح شد ورود گل و گیاه قاچاق به خراسان رضوی بوده است.

وی ادامه داد: در بازدیدی که از برخی از واحدهای تولید گل و گیاه زینتی بزرگ در استان داشتیم به این نتیجه رسیدیم که میزان تولید گل در داخل استان بسیار مناسب بوده و به هیچ عنوان نیاز به ورود محصولات دیگری نیست و به همین علت طرح ضربتی برای جمع‌آوری گل و گیاه قاچاق در استان به ویژه در مراکز عمده فروش انجام شد.

مدیرکل تعزیرات خراسان‌رضوی تأکید کرد: در بازرسی‌های انجام شده برخی از اقلام گل تولید شده در کشورهای دیگر مانند گل رز از تعدادی از واحدها جمع‌آوری شد که به بازار محصولات داخلی لطمه وارد نشود به‌ویژه اینکه برای تولیدکنندگان گل و گیاه مهم‌ترین بازه زمانی همین ایام عید نوروز است.

کریم خاطرنشان کرد: طرح‌های نظارتی دیگری نیز برای ایام عید نوروز در خراسان‌رضوی انجام شده که یکی از آن‌ها برای فعالیت آرایشگاه‌های زنانه بدون مجوز و یا با قیمت‌های بالا بوده است. همچنین در حوزه قاچاق همراه با مسافر نیز اقدامات زیادی انجام شده که اخیراً نیز ۲ مسافر که ۳۵ کیلو نقره قاچاق همراه خود داشتند در فرودگاه مشهد دستگیر شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا