مشهد

ظرفیت اصناف برای رونق اقتصادی مشهد مقدس مورد استفاده قرار می‌گیرد

محمدرضا حیدری

رئیس شورای شهر مشهدمقدس گفت: استفاده از ظرفیت و توانمندی اصناف برای رونق اقتصادی مشهد اولویت شورای شهر است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، محمدرضا حیدری صبح امروز در نشست هم‌اندیشی ستاد اربعین حسینی که با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر، اعضای اتاق اصناف مشهد و روسای اتحادیه‌ها برگزار شد، اظهار داشت: ارتباط و تعامل بین شورا، شهرداری و اصناف جزو دغدغه‌های همیشگی طرفین به شمار می‌رفته است؛ بخش اعظمی از اقدامات حوزه فرهنگی و اجتماعی به دوش اصناف بوده که این نقش مهم و تاثیرگذار مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اصناف بسیاری از مجموعه‌ها را بی‌ادعا و بدون هیچ منتی اداره می‌کنند، تصریح کرد: حضور شما عزیزان در راهپیمایی اربعین بسیار ارزشمند است؛ شورای شهر مشهد معتقد است این تعامل و همکاری با کشور عراق نباید یک‌سویه باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: باید زمینه‌ای برای مبادلات اقتصادی، ارسال خدمات فنی و دیگر زمینه‌ها میان اصناف مشهد و کشور عراق فراهم شود و از ظرفیت‌های اقتصادی این کشور برای توسعه فعالیتی خود استفاده کنیم.

حیدری برگزاری این جلسه را شروع خوبی برای این تعامل دانست و گفت: شورا در خدمت شما خواهد بود؛ مقرر شده در حوزه مسائل و برنامه‌های مشترک، همکاری‌های لازم را با اصناف داشته باشیم و به سمت و سویی حرکت کنیم که جایگاه اصلی اصناف محقق شود. 

وی ضمن تشکر از حاضران در این جلسه، تصریح کرد: در فرصت‌های بعدی با حضور در اصناف مختلف و بازدید از تک تک آنها، در راستای تعاملات بیشتر و عمیق‌تر گام بر می‌داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه برای ایجاد تحرک در حوزه‌های مختلف باید همه نهادهای ذیربط به یکدیگر کمک کنند، افزود: شورای شهر این ظرفیت را در تمامی زمینه‌ها داراست؛ شورای پنجم شورایی منسجم و هماهنگ است که خوشبختانه شهرداری متخصص و باتجربه نیز در کنار آن به مردم خدمت می‌کند.

حیدری خاطرنشان کرد: شورای شهر مشهد همراهانی چون شما، که در دوران انتخابات همراه ما بودید، را داراست؛ این ظرفیت‌ها را باید کنار هم قرار دهیم تا شاهد اتفاقات خوبی در زمینه‌های مختلف همچون اقتصاد شهری و رونق آن باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا