خراسان

عاملان قتل پیرمرد ۶۵ ساله نیشابوری دستگیری شدند

دستگیری باند خفتگیری در استان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: عاملان قتل پیرمرد ۶۵ ساله با تلاش ماموران پلیس آگاهی انتظامی شهرستان نیشابور شناسایی و دستگیری شدند.

سرهنگ اکبر آقابیگی در گفت‌وگو با خبرنگار  تسنیم در نیشابور اظهار داشت: حدود ساعت 19:58 دقیقه دوازدهم فروردین ماه 95 یک مورد کشف جسد در داخل یک دستگاه خودرو سواری تویوتا در محدوده بلوار آزادگان به مرکز 110 اعلام شد که بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی به همراه پزشکی قانونی و قاضی ویژه قتل دادگستری به محل اعزام شدند.

وی عنوان کرد: بررسی‌های اولیه ماموران دایره مبارزه با جرایم جنایی و تشخیص هویت حاکی از آن بود این فرد بر اثر کتک‌کاری به قتل رسیده و سپس با چسب پهن دهان وی بسته شده که با دستور مقام قضایی جسد به سردخانه منتقل و تحقیقات پلیسی آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی زوج جوانی را به‌عنوان مظنون شناسایی و پس از هماهنگی‌های قانونی تحقیقات پلیسی آغاز شد.

آقابیگی بیان کرد: متهمان 24ساله با تناقض‌گویی قصد داشتند مسیر تحقیقات پلیسی را منحرف کنند اما در برابر شواهد و ادله‌ای قرار گرفتند که راهی جز بیان حقیقت نبود.

وی گفت: با توجه به اعترافات متهم، دیگر همدستان 25 و 30 ساله وی نیز که اظهارات دوستشان را تائید کردند، دستگیر شدند و با تشریح صحنه جنایت در حضور بازپرس ویژه قتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا