خراسان

عامل اختلاس حدود 9 میلیاردی در نیشابور دستگیر شد

خبرگزاری فارس: عامل اختلاس حدود 9 میلیاردی در نیشابور دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از کشف و دستگیری عامل اختلاس حدود 9 میلیارد ریالی در نیشابور خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نیشابور، اکبر آقابیگی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال دریافت اطلاعاتی مبنی بر این‌که مسؤول یکی از شعب یکی از بانک‌های شهرستان نیشابور با سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود، مرتکب تخلفات و جرائم مالی شده است، موضوع بلافاصله در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس با پیگیری‌های تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی متوجه شدند نامبرده با سوءاستفاده از موقعیت شغلی و اعتماد مشتریان خود وجوه آنان را که اکثراً از بازاریان و متقاضی سرمایه‌گذاری و دریافت سهام جهت دریافت سود بوده‌اند دریافت نموده و در عوض سود سپرده آنان را به‌حساب مشتریان واریز می‌کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تصریح کرد: با ادامه تحقیقات میدانی مشخص شد اصل موجودی نزد خود مسؤول بانک است و مشتریان در مراجعات بعدی که خواستار دریافت مبلغ اولیه بودند متوجه می‌شوند اصلاً مبلغی در حساب آنان نیست.

آقابیگی اظهار داشت: تاکنون تعداد هشت نفر به‌صورت رسمی شکایت کرده‌اند که مبلغ بیش از 8 میلیارد و 500 میلیون ریال از وجوه آنان برگشت نداشته است.

وی بیان کرد: متهم 41 ساله با دستور مقام قضایی دستگیر و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده با قرار صادره روانه زندان شدند.

این مقام مسئول بابیان اینکه فرد دستگیرشده سابقه کیفری نداشته است، گفت: با توجه به شواهد احتمال افزایش تعداد شاکیان متصور است و تحقیقات طی روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا