مشهد

عامل کلاهبرداری ۸ میلیارد تومانی در مشهد دستگیر شد

عامل کلاهبرداری 8 میلیارد تومانی در مشهد دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد کاظم تقوی اظهار داشت: در پی اعلام شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر این که فردی با ترفند شیادانه فروش آپارتمان از آنان کلاهبرداری کرده دستورات لازم برای پیگیری سریع موضوع صادر شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: کارآگاهان مجرب مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت پیگیری سریع پرونده برای شناسایی و دستگیری عامل این اقدام مجرمانه وارد عمل شده و در گام اول، تحقیقات خود از شاکیان پرونده را آغاز کردند.

وی گفت: بررسی‌های پلیسی نشان می داد متهم پرونده اقدام به فروش آپارتمانی به ۱۶ نفر کرده بود و مبلغی را به عنوان پیش پرداخت دریافت کرده و پس از آن فراری شده است.

تقوی خاطرنشان کرد: ردزنی‌های اطلاعاتی کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خراسان رضوی آغاز شد و پلیس پس از چند روز کار گسترده پلیسی محل اختفاء متهم پرونده را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه، این فرد را در مخفیگاهش دستگیر کرد.

وی با اشاره به این مطلب که متهم پرونده در بازجویی های اولیه صراحتا به بزه انتسابی اعتراف کرده، گفت: تاکنون ۱۶ شهروند برای پیگیری شکایت خود از متهم به پلیس آگاهی مراجعه کرده اند و با برآوردهای به عمل آمده این فرد ۸۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در پایان از شهروندان خواست فریب تبلیغات دروغین و وسوسه انگیز که ممکن است به شیوه درج آگهی در فضای مجازی یا حقیقی منتشر می شود را نخورند و هنگام خرید خانه، زمین و دیگر مستغلات استعلام های لازم را از مبادی قانونی بگیرند تا زمینه سوء استفاده برای مجرمان و افراد کلاهبردار فراهم نشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا