مشهد

عدم ارائه سرویس مدارس به دارندگان تاکسی‌های فرسوده در سال ۹۶

در اقدامی دیگر امسال نوروز ۹۶ تاکسیرانان مبادی ورودی و حریم مطهر کاور راهنمای زائر را برتن خواهند داشت.
عدم ارائه سرویس مدارس به دارندگان تاکسی‌های فرسوده در سال 96

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: تاکسیرانانی که خودروی خود را نوسازی نکرده‌اند نمی‌توانند از سرویس مدارس استفاده نمایند.

سید مهدی علوی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد اظهار کرد: خوشبختانه طی ۳ سال گذشته و به ویژه سال جاری نزدیک به ۴ هزار تاکسی در شهر مشهد نوسازی شد که در این راستا شورای اسلامی شهر مشهد و شخص شهردار نقش بسیار مهمی داشتند.
وی افزود: اما برای نوسازی تمام ناوگان فرسوده تاکسیرانی شهر مشهد نیازمند همراهی بیشتری تاکسیرانان هستیم تا در سال ۹۶ دیگر هیچ تاکسی فرسوده‌ای در شهر مشهد فعالیت نداشته باشد.
علوی‌مقدم بیان کرد: از طرفی از سوی هیئت دولت نیز ۲ مصوبه ابلاغ شده که بر اساس مصوبه اول تاکسی‌های با عمر بالای ۱۰ سال روزانه ۵۰ هزار تومان جریمه می‌شوند و در مصوبه دیگر پروانه تاکسیرانی که برای نوسازی اقدامی نکرده در سال ۹۶ باطل می‌شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: در واقع از سال ۹۶ هیچ خدماتی به تاکسیرانی که تاکسی خود را نوسازی نکرده‌اند، ارائه نشده و همچنین سرویس مدارس به این مالکان داده نمی‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در اقدامی دیگر امسال نوروز ۹۶ تاکسیرانان مبادی ورودی و حریم مطهر کاور راهنمای زائر را برتن خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا