مشهد

عرضه محصولات از تولید به مصرف در بازارهای شهرداری مشهد

 

13930730000321_PhotoA

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از عرضه محصولات از تولید به مصرف در بازارهای شهرداری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، احمد محبی عنوان کرد: به منظور حذف واسطه‌ها، حمایت از تولیدکنندگان و همچنین در جهت عرضه مستقیم برخی محصولات و مایحتاج شهروندان از تولید به مصرف، این سازمان نسبت به خریداری محصولات کشاورزی به صورت مستقیم از تولیدکننده و عرضه آن در تمامی بازارهای شهرداری اقدام نموده است.
وی در ادامه با اشاره به راه‌اندازی مکانیزمی در جهت کاهش واسطه‌ها و دلالان، افزود: از اواسط آبان‌ماه سال جاری توزیع انار مرغوب فردوس به صورت درهم به قیمت 2400 تومان و دستچین به قیمت 2500 تومان در بازارهای میوه و تره بار و ارزاق عمومی شهرداری آغاز و تاکنون 30 تن انار عرضه شده و این درحالی است که قیمت این میوه در بازارهای سطح شهر بسیار بالاتر می‌باشد.
محبی با اشاره به اهمیت موضوع اقتصادمقاومتی و تولیدات داخلی تصریح کرد: شهرداری آمادگی لازم را در راستای حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان با همکاری دستگاه‌های مرتبط از جمله سازمان تعاون روستایی نسبت به عرضه مایحتاج شهروندان در قالب از تولید به مصرف دارد که این امر سبب حذف واسطه‌ها و دلالان، اشتغال‌زایی و جلوگیری از مهاجرت کشاورزان به شهرها خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا