ورزش

عزیزی: امیدوارم بتوانیم عنایتی را جذب کنیم/ حواسم به بازی بود نه به داوری!

خداداد عزیزی

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم چرا که همه توان خود را گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، خداداد عزیزی پس از دیدار دو تیم سیاه‌جامگان و پدیده خراسان که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت اظهار داشت: درست است که بازی برای ما بار فنی داشت اما متأسفانه در نتیجه‌گیری توفیق لازم را نداشتیم. عملکرد بازیکنان من مقابل پدیده یکی از روزهای خوب آنها در این فصل بود و موقعیت‌های خوبی برای بردن داشتیم و تا حدودی سوار بازی بودیم اما متأسفانه از آنها استفاده نکردیم.

وی ادامه داد: امروز شاهد دیدار خوبی از سوی هر دو تیم بودیم. دو تیم برای بردن به زمین آمده بودند و به هیچ عنوان دفاع نکردند. پدیده هم در این دیدار موقعیت‌هایی داشت اما شاید بچه‌های ما با توجه به انگیزه بیشتری برای بردن داشتند به خصوص در نیمه دوم موقعیت‌های بهتری به دست آوردند. گل پدیده روی اشتباه بازیکنان ما به ثمر رسید و در نهایت بازی به تساوی انجامید. من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم چرا که همه توان خود را گذاشتند.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان در خصوص عملکرد علیرضا فغانی داور مسابقه عنوان کرد: من تصمیم گرفتم دیگر در خصوص داوری صحبت نکنم. فغانی از داوران بزرگ ماست و همه داوران هم مرتکب اشتباه می‌شوند. امروز اصلاً توجه‌ای به عملکرد داور نداشتم و بیشتر حواسم به بازی بود. باید خودمان را درست کنیم و کاری به عملکرد داور نداشته باشیم.

عزیزی ادامه داد: بر خلاف اینکه گفته می‌شود اشتباهات داوری نیز به دو بخش تأثیرگذار و غیرتأثیرگذار تقسیم می‌شود من با این نظر مخالف هستم اما طبق گفته آقای فردوسی‌پور فغانی اشتباه تأثیرگذاری نداشت.

وی با تمجید از شهردار مشهد عنوان کرد: مجموعه ما و پدیده باید تشکر ویژه‌ای از شهردار مشهد داشته باشیم. معمولا در شهر ما این اتفاق که آدم‌ها دور هم جمع شوند کمتر دیده شود اما با همت مرتضوی قبل از این دیدار این اتفاق افتاد.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان ادامه داد: شهردار مشهد به ما قول داد از این به بعد در هر بازی با تبلیغ مشهد پایتخت معنوی ایران ۵۰ میلیون به هر تیم هدیه بدهد که این رقم با توجه به شرایط مالی هر دو تیم کمک بسیار خوبی است.

عزیزی تصریح کرد: شدیداً دچار مشکلات مالی هستیم و امیدواریم استاندار خراسان رضوی نیز به ما کمک کند. چطور می‌شود در خوزستان به تیم استقلال خوزستان این شهر مبلغی بین یک تا ۳ میلیارد تومان کمک می‌شود اما این اتفاق در مشهد نمی‌افتد. من فکر می‌کنم در حال حاضر سیاه‌جامگان و پدیده با توجه به عملکرد تیم‌های صبای قم و ماشین‌سازی جایگاه خوبی در جدول دارند اما اگر خدای ناکرده در چند هفته آینده این دو تیم وارد بحران شوند در آن مقطع کمک هیچکس دیگر فایده‌ای نخواهد داشت.

وی اظهار داشت: اگر قرار نیست کمکی به این دو تیم صورت گیرد اعلام شود تا دو تیم تلاش خودشان را انجام دهند و زورشان را برای ماندن در لیگ بزنند. مشهد در حال حاضر دو تیم در لیگ برتر دارد اما سایر استان‌ها آرزوی یک تیم را در لیگ برتر دارند. در شهر بابل هزینه‌های زیادی صورت می‌گیرد تا خونه‌به‌خونه به لیگ برتر صعود کند اما ما دو تیم در لیگ داریم و هیچکس کمکی نمی‌کند.

سرمربی سیاه‌جامگان ادامه داد: در حال حاضر در تیم سیاه‌جامگان ۸ بازیکن مشهدی در ترکیب اصلی حضور دارند و فکر می‌کنم در پدیده نیز ۵ بازیکن مشهدی حضور داشته باشند. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم ابتدا بازیکنان بومی را بازی بدهیم چرا که این دو تیم برای مشهد است و باید به جوانان این استان اهمیت بیشتری بدهیم.

عزیزی در پاسخ به این سوال که با توجه به تساوی دو تیم مبلغ ۵۰ میلیون پاداش شهردار بین دو تیم تقسیم خواهد شد، عنوان کرد: من از شهردار خواهش می‌کنم به هر دو تیم این ۵۰ میلیون تومان را بدهند. احساس می‌کنم شهردار به دنبال فوتبالی زیبا بود که این اتفاق در بازی امروز افتاد.

وی در خصوص وضعیت این باشگاه در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر گفت: یک جای خالی داریم و به دنبال جذب رضا عنایتی هستیم. عنایتی از بازیکنان بزرگ و سمبل ابومسلم مشهد است و اصلاً درست نیست این بازیکن یا حسین بادامکی که سابقه حضور در تیم ملی را دارد در شهر دیگری از فوتبال خداحافظی کند. این اتفاق در مورد من افتاد اما نباید اجازه دهیم بازیکنان بزرگ مشهد در شهرهای دیگر از فوتبال خداحافظی کنند.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: وقتی من شنیدم عنایتی تمایل دارد به تیم ما بیاید از حضور وی استقبال کردم. امیدوارم عنایتی بتواند قرارداد فسخ کند چرا که با تمام وجود از او استقبال می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

دکمه بازگشت به بالا