خراسان

عقد تفاهم‌نامه با سرمایه‌گذاران کره‌ای جهت ساخت بیمارستان در خراسان رضوی

تخت بیمارستانی

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان خراسان رضوی از عقد تفاهم‌نامه اولیه با سرمایه‌گذاران کره‌ای جهت احداث بیمارستان در خراسان‌رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، سید مهدی رمضانی ظهر امروز در سومین جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری در سال 95 اظهار داشت: مذاکره با سرمایه گذاران خارجی توسط دستگاه‌های دیگر بدون مانع است و به جهت رسیدن به نتایج مطلوب و تسریع در امور و اخذ مجوزها به ویژه مجوز تضمین دولت خواستار معرفی این سرمایه‌گذاران به مرکز خدمات سرمایه گذاری استان هستیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان‌رضوی با اشاره به وضعیت سرمایه‌گذاری در سه ماهه نخست سال جاری گفت: در این مدت 54 میلیون دلار سرمایه وارده داشته‌ایم که 43 میلیون دلار بدون تعهد و تضمین دولت و 11 میلیون دلار با تضمین دولت و مجوز سازمان سرمایه گذاری انجام گرفته است.

رمضانی در تشریح مهمترین رویدادهای سرمایه‌گذاری استان در سال 95 بیان داشت: تصویب 225 میلیون دلار وام ارزی صندوق توسعه ملی جهت احداث نیروگاه سیکل ترکیبی سبزوار، تصویب 70 میلیون دلار فاینانس پروژه‌های تجهیز شبکه برق استان در شورای اقتصاد کشور، تصویب 70 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی جهت احداث دو نیروگاه بادی 50 و 70 مگاواتی در خواف، احداث کارخانه تولید رنگ و محصولات وابسته و همچنین عقد تفاهم نامه اولیه با سرمایه گذاران کره‌ای برای احداث بیمارستان از مهمترین رویدادهای سرمایه گذاری استان در سال 95 بوده است.

رمضانی افزود: تصویب این ارقام در سه ماهه اول امسال معادل کل ارقام تصویبی استان در حوزه صندوق توسعه ملی، سرمایه گذاری و فاینانس خارجی در طول سال‌های 91 تا 94 است که رشد بی نظیری را نشان می‌دهد.

وی همچنین خواستار به‌روز رسانی و شناسایی فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری و شفاف‌شدن فرایندها در سامانه مرکز خدمات سرمایه گذاری توسط دستگاههای اجرایی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا