فرهنگ و هنر

علی رهبری در ارکستر سمفونیک تهران می‌ماند

 

علی رهبری ارکستر سمفونیک تهران

پس از حدود یک ماه کشمکش میان مدیر هنری ارکستر سمفونیک تهران و مسئولان بنیاد رودکی و با ورود وزیر ارشاد به ماجرا، علی رهبری به فعالیتش در ارکستر سمفونیک تهران ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، امروز روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متنی را در اختیار خبرنگاران قرار داده که این متن به‌شرح زیر است:

«استاد علی رهبری به فعالیت خود در ارکستر سمفونیک تهران ادامه خواهد داد

روابط عمومی معاونت هنری با توجه به اخبار منتشر شده در خصوص فعالیت استاد علی رهبری در ارکستر سمفونیک تهران اعلام می‌کند ایشان به فعالیت خود در این زمینه ادامه خواهند داد».

این خبر در حالی منتشر شده که روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ توضیحی درباره چگونگی اداره ارکستر نداده و حتی اعلام نکرده که موارد اختلاف میان علی رهبری و مدیران بنیاد رودکی به چه شکلی حل شده‌ است. در این خبر هیچ اشاره‌ای به تمدید قرارداد علی رهبری هم نشده و بسیاری از ابهام‌ها هنوز بدون پاسخ مانده‌اند.

مهدی وجدانی مدیر روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خبرنگار تسنیم گفت که در روزهای آینده درباره ارکستر و موضوعات پیرامونش اطلاع رسانی دقیق‌تری انجام می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا