خراسان

عمده پروژه‌های عمرانی خراسان رضوی دارای پیشرفت ۸۰ درصد هستند

رشیدیان

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه از دولت خواسته‌ایم در تخصیص اعتبارات بودجه سال ۹۶ کمک کند، گفت: عمده پروژه‌های عمرانی خراسان رضوی دارای پیشرفت ۸۰ درصد هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس  و  به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی استان باید تلاش کنند تا سهم بیشتری از اعتبارات پروژه‌های عمرانی خود را از دستگاه‌های ملی مطالبه کنند؛ اظهار داشت: بیشتر پروژه‌ها پیشرفت بالای ۸۰ درصد داشته است.

وی افزود: با توجه به مصوبه دولت در هفته گذشته، تامین اعتبارات لازم برای استان‌ها تائید شده و به سازمان‌های مربوطه ابلاغ شده است. بخشی از مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور نیز باید توسط خود دستگاه‌های استانی از مراتب بالاتر خود پیگیری کنند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: از مجلس شورای اسلامی و دولت نیز خواسته‌ایم در تخصیص اعتبارات بودجه سال ۹۶ نیز کمک کنند تا حداقل‌های مورد نیاز استان تامین شود.

رشیدیان با اشاره به ظرفیت‌های تخصیص اوراق و اسناد خزانه تصریح کرد: باید از این فرصت برای پرداخت بدهی‌های پیمانکاران طرح‌های عمرانی استان تا انتهای سال ۹۴ بهره برد و می‌توان از این ظرفیت برای پرداخت طلب بسیاری از پیمانکارانی که به آنها بدهکاریم، بهره برد.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های استان، واگذاری پروژه‌های قابل شرایط به بخش خصوصی را با جدیت پیگیری کنند؛ چرا که عملکرد خراسان رضوی در این حوزه، قابل دفاع نیست.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه اعتبارات استان در بودجه سال آینده در دو بخش جاری و عمرانی وضعیت مناسبی دارد، گفت: اگر این لایحه به تصویب برسد، می‌توان امیدوار بود رشد بودجه در سال ۹۶ به کمک استان آید.

رشیدیان ادامه داد: اگرچه این بودجه کفایت خراسان رضوی را نمی‌کند ولی امیدواریم با این بودجه بتوان پروژه‌های توسعه‌ای استان را پیش برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 20 =

دکمه بازگشت به بالا