مشهد

عملکرد یازدهمین نمایشگاه قرآن مشهد خوب بوده است

خبرگزاری فارس: عملکرد یازدهمین نمایشگاه قرآن مشهد خوب بوده است

مدیرکل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عملکرد یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد را خوب ارزیابی کرد و برخی از بخش‌های این نمایشگاه را از نمایشگاه قرآن تهران بهتر دانست.

 

اصغر امیری نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مشهد در بازدید از غرفه این خبرگزاری در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت با اشاره به قوی بودن برخی از بخش‌های این نمایشگاه همچون بین‌الملل اظهار کرد: عملکرد این نمایشگاه در سطح استانی مطلوب بوده و خوب است.

وی با اشاره به تعریف‌های متفاوت از بخش تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: اگر تبلیغ و ترویج در نمایشگاه قرآن مشهد به‌گونه‌ای تعریف شود که مردم همه نیازهای قرآنی خود را در آن تأمین کنند، به نظر می‌رسد تبلیغ و ترویج فعالیت‌های قرآنی در این نمایشگاه قابل‌قبول بوده است.

مدیرکل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابراز خرسندی از بهتر بودن برخی از بخش‌های این نمایشگاه از نمایشگاه قرآن تهران یادآور شد: با توجه به معرفی مشهد به‌عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 و حضور فعالان عرصه‌های مختلف این کشورها در مشهد، لازم است مشهد که شهر امام رضا (ع) است ظرفیت‌های آثار تمدنی را همراه با علم و دانش و پیشرفت‌های علمی بیشتر به مردم جهان اسلام معرفی کند.

امیری نیا اضافه کرد: نمایشگاه قرآن و عترت مشهد در سال 2017 تنها به ظرفیت قرآن و عترت نمی‌پردازد بلکه همه بخش‌ها و ظرفیت‌ها را ارتقا می‌دهد و به جایگاه توریست‌های مذهبی مشهد جانی دوباره می‌بخشد.

وی در پایان پایتخت فرهنگی را در سال 2017 آغاز فعالیت‌های جدید در مشهد دانست و به برنامه‌ریزی‌های ستاد ملی مشهد 2017 که بر اساس اعتبارات مشخص قرار است اجرایی شود اشاره کرد و گفت: تلاش حوزه تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمک مالی به اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی در برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت مشهد 2017 است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 9 =

دکمه بازگشت به بالا