گالری تصاویر

عکس های قدیمی جالب و کمتر دیده شده که تا کنون ندیده بودید

,[categoriy]

بیشترین عکس ها در دنیا در طول یک قرن گذشته گرفته شده اند چون تمام گوشی ها مجهز به دوربین هستند. اما در زمان های قدیم عکاسان لحظات جالب و خاطره انگیزی را با عکس هایشان ثبت می کردند. در این جا مجموعه ای از این عکس ها آمده که برای همیشه در تاریخ باقی می مانند.

نخستین عکس از انسان در سال ۱۸۳۸

,[categoriy]

عکس معبد Boulevard du در فرانسه که توسط لوئیس داگر از پنجره اتاقش در بهار سال ۱۸۳۸ گرفته شده است. همانطور که می بینید در این تصویر تنها عکس یک کفاش و مشتری اش دیده می شود. البته انسان های دیگری هم وجود داشته اند اما به دلیل نوع عکاسی داگر آن ها در تصویر نیفتاده اند.

تاتوی سرخپوستی روی صورت یک زن سفیدپوست، ۱۸۶۳

,[categoriy]

خانواده اولیو اوتمن زمانی که ۱۴ سالش بود در سال ۱۸۵۹ کشته شدند. او نیز توسط سرخپوست ها دزدیده شد و در بازار برده فروش ها به فروش رسید. پس از ۵ سال به آمریکا بازگردانده شد. ممکن است با او مثل برده ها رفتار نکرده باشند زیرا روی صورت او را مثل خودشان خالکوبی کرده اند.

تصویر دانش آموزان بعد از بازی گلوله برفی

,[categoriy]

ظاهر دانشجویان دانشگاه پرینستون بعد از بازی با گلوله های برفی. شاید آن ها را با سربازان در حال بازگشت از میدان جنگ اشتباه بگیرید.

مجسمه سازی که به کهنه سرباز کمک می کند زخم های صورتش را مخفی کند، ۱۹۱۷

,[categoriy]
,[categoriy]

در آغاز قرن ۲۰ جراحی های پلاستیک شیوع و کیفیت چندانی نداشتند اما ماسک هایی توسط مجسمه سازها ساخته می شد که جایگزین قسمت های از دست رفته صورت می شد. یکی از متخصصان ساخت این ماسک ها Anna Coleman Ladd نام داشت. شاید این ماسک ها صورت را درست مثل اولش نمی کرد اما باعث می شد این افراد بتوانند در جامعه با دیگران ارتباط برقرار کنند.

قد بلندترین مرد تاریخ، ۱۹۳۰

,[categoriy]

رابرت پرشینگ وادلو با ۲۷۲ سانتیمتر قد و ۱۹۹ کیلوگرم وزن قدبلندترین مرد جهان شناخته شده است. رابرت متاسفانه عمر کوتاهی داشت و در سال ۱۹۴۰ در سن ۲۲ سالگی فوت کرد.

کارگر آلمانی که دست خود را به نشانه احترام نظامی نازی بلند نکرده است، ۱۹۳۶

,[categoriy]

نام او آگوست لندمسر کارگر شرکت کشتی سازی است که با سیاست رایش سوم به دلیل این که نمی توانست با زن یهودی ایرما اکلر ازدواج کند مخالفت کرد. ایرما به یک اردوگاه کار اجباری فرستاده شده و همانجا به قتل می رسد و آگوست نیز مدتی بعد ناپدید می شود.

ملکه الیزابت دوم در حال خدمت در ارتش در سال ۱۹۴۵

,[categoriy]

در طول جنگ جهانی دوم ملکه الیزابت آینده به عنوان راننده آمبولانس و مکانیک به ارتش خدمت می کند.

بازگشت سربازان آمریکایی به خانه، ۱۹۴۵

,[categoriy]

پس از اتمام عملیات نظامی در اروپای غربی ملکه الیزابت سربازان آمریکایی را به نیویورک فرستاد.

کمر باریک ترین زن دنیا، ۱۹۵۹

,[categoriy]

اتل گرنگر زن بریتانیای برای رضایت همسرش ویلیام تغییرات زیادی در خود ایجاد کرده است. او حتی شب ها هم شکم بند می پوشید، کفش های پاشنه بلند پا می کرد و انواع پیرسینگ روی گوش و بینی داشت. پیرسینگ روی بینی او توسط خود ویلیام با سوزن نقره انجام شده بود. به مرور زمان کمر اتل از ۶۲ سانتیمتر به ۳۳ سانتیمتر کاهش یافت و در رکوردهای جهانی گینس ثبت شد.

عکس خانوادگی روی کره ماه، ۱۹۷۲

,[categoriy]

چارلز دوک فضانورد ناسا در عملیات آپولو ۱۶ به کره ماه قدم گذاشت و عکس خانوادگی اش را آنجا باقی گذاشت.

.

منبع : آکا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 10 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا