مشهد

عید قربان بارگاه مطهر رضوی غرق نور و شادی می‌شود

حرم امام رضا(ع)

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: همزمان با دهم ذی‌الحجه جشن با شکوهی با حضور عموم زائران در حرم رضوی برگزار می‌‏شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به‌نقل از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی اظهار داشت: ویژه برنامه جشن عید قربان جمعه ۱۰ شهریور ماه در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: این برنامه‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور مسئولان کشوری و لشکری، خادمان امام هشتم(ع) و همچنین زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی با بیان اینکه حجت‌الاسلام مرتضی دهشت خطیب و سخنران مذهبی در این برنامه با موضوع «سبک زندگی» سخنرانی می‌کند گفت: در ادامه مراسم مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) مهدی سماواتی و مهدی سروری به مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی می‎پردازند.

وی اجرای گروه تواشیح ولی‌عصر(عج) را از دیگر برنامه‌های این مراسم معرفی و عنوان کرد: در ایام دهه ولایت ویژه برنامه‎های متعددی در طول شبانه روز تدارک دیده شده که در صحن‌ها و رواق‎ها برگزار می‎شود.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی با اشاره به ویژه برنامه‎های اختصاصی زائران غیرایرانی در حرم مطهر رضوی گفت: این مراسم‎ با هدف تبیین جایگاه ولایت برگزار می‎شود.

به گفته وی مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی در رواق‌های دارالمرحمه، کوثر و غدیر نیز بخشی دیگر از ویژه برنامه‎های عید قربان برای زائران غیرایرانی است و هر گونه امکانات رفاهی برای حضور زائران و مجاوران در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) فراهم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − یازده =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا