ورزش

فتح الله زاده: اطمینان دارم به زندان نخواهم رفت / در دادگاه دفاع کردم

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,علی فتح الله زاده

مدیرعامل سابق استقلال گفت: امیدوارم هواداران استقلال امسال از منصوریان حمایت کامل انجام بدهند تا این تیم بتواند قهرمان شود.

علی فتح الله زاده در گفت وگو با کاپ، درباره شرایط این روزهای فوتبال و جذب بازیکنان جدید استقلال شکایت و حضورش در دادگاه پاسخگوی سوالات زیر بود.

* از شرایط این روزهای خودتان بگویید.
خبر خاصی نیست. مشغول انجام کارهای شخصی خود هستم و منتظر این هستیم که استقلال در آرامش تیم فصل بعد خود را ببندد  و جزو مدعیان باشد حرف خاصی هم برای گفتن ندارم. یک مقدار شیطنت هایی برایم انجام گرفته بود که زیاد برایم مهم نیست این کار همیشگی است. من همیشه توکلم به آن بالایی بوده اوست که به کارهای ما نمره می دهد.

* وزارت ورزش از شما و رویانیان شکایت کرده بود.
در حال انجام کارهایش هستم. یک مقدار شیطنت هایی صورت گرفته بود من اسناد آن را به دادگاه بردم. ما آن موقع بازیکن یک میلیاردی گرفتیم الان که بازیکنان 2 میلیاردی قراردد می بندند. من برای جذب تیموریان و نکونام مجوز گرفتم باید این نکته جالب را بگویم آندو آن موقع از قطر پیشنهاد 6میلیاردی و نکونام نیز پیشنهاد 4 میلیاردی داشت وفدراسیون فوتبال به 4 تیمی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند مجوز داده بود تا چند بازیکن را بالاتر از سقف قرارداد جذب کند. من هیچ کاری را بدون مدرک و سند انجام نمی دهم. ما در دادگاه از خودمان دفاع کردیم.

* پس به خاطر استقلال پایتان به دادگاه هم کشیده شد.
به خاطر استقلال اگر زندان هم برویم عشق است.البته مطمئن هستم که هیچ وقت این اتفاق نمی افتد چون در قبال قانون گردن مان از مو هم نازک تر است.

* چندی پیش در یک یادداشت از عملکرد استقلال در نقل و انتقالات انتقاد کرده بودید.
اگر آن زمان آن یادداشت را نوشتم چون نگران این تیم بودم. آن انتقاد هم دوستانه بود. فکر می کنم الان در نقل و انتقالات استقلال خوب عمل کرده و امسال یکی از مدعیان خواهد بود به خصوص که علیرضا منصوریان در استقلال حضور دارد و مردم نیز او را دوست دارند و این خودش یک پوئن است. امیدوارم هواداران استقلال امسال از منصوریان حمایت کامل انجام بدهند تا این تیم بتواند قهرمان شود.

* همیشه دوست داشتید منصوریان را سرمربی استقلال کنید و رابطه خوبی با او دارید.
من با همه مربیان سابق استقلال رابطه خوبی دارم و اگر یکی، دو نفر هم با من مشکل دارند، مشکل از من نیست. منصوریان بازیکن محبوبی بوده و در مربیان امسال هم کارنامه موفقی داشته اگر او بخواهد به او مشورت هم می دهم همه باید به استقلال کمک کنیم.

* هواداران استقلال بابت عدم تمدید امید ابراهیمی نگران هستند.
ابراهیمی بازیکن بزرگی است. امیدوارم که این اتفاق بیفتد و مطمئن هستم با تلاش های افشارزاده ابراهیمی در استقلال خواهد ماند.

* مظلومی این روزها از خیانت در استقلال به خودش صحبت می کند. در این باره چه اظهارنظری دارید؟
به نظر من خودش باید رک بگوید چه خیانت هایی به وی شده تا مردم هم در جریان قرار بگیرند چون من در جریان نیستم نمی توانم در این باره اظهار نظر کنم.

* اگر بخواهید به نقل و انتقالات استقلال نمره بدهید چه نمره ای می دهید؟
من به نقل و انتقالات استقلال نمره 18 می دهم چون اعتقاددارم بازیکنان مورد نیاز منصوریان جذب شده اند و این تیم می تواندیکی از مدعیان باشد.

* کرار بازیکن مورد علاقه شما هم دوباره به فوتبال ایران بازگشته و به تراکتور رفت.
من اعتقاد دارم کرار بازیکن خوبی است و می تواند در هر تیمی موفق باشد. اگر فصل قبل در استقلال می ماند می توانست به این تیم کمک کند البته نمی خواهم قضاوت کنم که چه اتفاقاتی برایش افتاد که جدا شد. البته کرار اگر به او پول را به موقع بدهید حاشیه درست نمی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا