ورزش

فدراسیون زیر قولش زد، ارشیا شید به گچساران نرفت

سرمربی ارشیا شید گفت: مسؤولان تیم از فدراسیون دلخور بودند و اجازه ندادند ما در بازی شرکت کنیم، حتی قصد کناره‌گیری از لیگ را داشتند که ما و بازیکنان از آن‌ها خواستیم، ادامه بدهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هفته سوم لیگ برتر هندبال بانوان در حالی برگزار شد که تیم ارشیا شید طرقبه شاندیز شب قبل از بازی با گچساران اعلام کرد در بازی حضور پیدا نمی‌کند.

سرمربی ارشیا شید در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در این خصوص گفت: مسؤولان تیم از فدراسیون دلخور بودند و اجازه ندادند ما در بازی شرکت کنیم، حتی قصد کناره‌گیری از لیگ را داشتند که ما و بازیکنان از آن‌ها خواستیم، ادامه بدهند.

ملیحه نوری ادامه داد: ما سه بازیکن جذب کردیم که کارت آن‌ها صادر شده اما فدراسیون گفت باید کارت در محل برگزاری بازی باشد، ما خیلی تلاش کردیم که با پرواز یا هرطور که شده کارت‌ها را دریافت کنیم، اما نشد و فدراسیون هم همکاری لازم را با تیم ما نداشت.

وی خاطرنشان کرد: در بازی با کازرون نیز همین مشکل را داشتیم ما به این بازیکنان احتیاج داشتیم چرا که دروازه بان ما مصدوم است بازی قبل با وجود مصدومیت مجبور شدیم از او استفاده کنیم که سبب تشدید مصدومیتی شد.

سرمربی ارشیا شید با بیان اینکه نتیجه بازی با کازرون با وجود این بازیکنان تغییر می‌کرد، تصریح کرد: ما آماده بازی بودیم درست شب قبل بازی تماس گرفتند و گفتند که کارت باید در محل بازی باشد، دوشنبه جلسه کمیته انضباطی تشکیل می‌شود، مسؤولان باشگاه در تلاش هستند که در نیم فصل بازی برگزار شود و باخت فنی برای ما حساب نشود.

نوری با بیان اینکه سالن تمرین و سالن مسابقه نداریم و روز گذشته تمرین ما به‌خاطر نبود سالن لغو شد، تأکید کرد: بچه‌ها انگیزه‌شان را از دست دادند، رئیس و اداره طرقبه همکاری می‌کنند اما شرایط مهیا نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − شش =

دکمه بازگشت به بالا