مشهد

فرمانده جدید انتظامی مشهد مقدس منصوب شد

خبرگزاری فارس: فرمانده جدید انتظامی مشهد مقدس منصوب شد

سرهنگ محمد بوستانی به سمت فرماندهی انتظامی جدید مشهد مقدس منصوب شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سرهنگ محمد بوستانی صبح امروز به سمت فرماندهی جدید انتظامی مشهد منصوب شد و در مراسمی ضمن تقدیر از زحمات فرمانده پیشین انتظامی مشهد، معارفه شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی مشهد، اظهار کرد: امروز اگر برجام را می‌بینیم و در مقابلش قدرت مقتدرانه نظام جمهوری اسلامی را مشاهده می‌کنیم به سبب الطاف الهی و تشکیل حکومت اسلامی است.

بهمن امیری مقدم بیان کرد: مردم در دفاع مقدس به‌ فرمان امام راحل عمل کردند، امروز هم نقش ولی‌فقیه را در دنیا هنگامی متوجه می‌شویم که تیم مذاکره‌کننده به محضر رهبر معظم انقلاب رفتند و با این جواب روبرو شدند که بروید برای مذاکره اما خوش‌بین نباشید.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند هم باید دیپلماسی را تقویت کرد و هم باید قدرت توان دفاعی را حفظ کنیم، از این رو باید گفت امروز دشمن از این ناراحت است که سیستم دفاعی موشکی کشور در اختیار نیروهای مسلح و تحت فرمان رهبر معظم انقلاب است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: سؤال این است که در دفاع مقدس چه چیزی داشتیم که امروز دشمن از ما وحشت می‌کند؟ دلیل این وحشت این است که ملت ما همیشه پشت سر رهبری و گوش‌به‌فرمان ایشان ایستاده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همه ما در جوار حریم رضوی باید مراقب اخلاص عمل خود باشیم چراکه خدمت‌گزاری به مردم در قالب نیروی انتظامی در مشهد مقدس توفیق ارزشمندی است.

امیری مقدم تأکید کرد: جلسه تودیعی که امروز برگزار شد به‌راستی خواهان برگزاری آن نبودم چراکه سرهنگ نیک‌مرام یکی از نیروهای خدمت‌گزاری بود که 31 سال باافتخار و مخلصانه برای نظام اسلامی در جوار حریم رضوی خدمت‌گزاری کرد، حتی پیشنهاد من این بود که ایشان به‌ فرماندهی انتظامی استان منصوب شوند.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ حجت نیک‌مرام فرمانده سابق انتظامی مشهد تقدیر و سرهنگ محمد بوستانی به عنوان فرمانده انتظامی مشهد مقدس معارفه شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا