ورزش

فرهاد، سایه سنگین روی سر مظلومی!

 index
 

خراسان/فردا قبل از بازی استقلال و گسترش فولاد تبریز کسی که مسیر ورزشگاه آزادی را در میان جمعیت می‌پیماید و برای هواداران دست تکان می‌دهد، فرهاد مجیدی است؛ شماره 7 سابق استقلال. او بی‌شک جزو محبوب‌ترین چهره‌های تاریخ استقلال است. فرهاد در آخرین سال‌های بازیگری‌اش توانست به مرد محبوب استقلالی‌ها تبدیل شود. او حالا به نظر می‌رسد از هر زمان دیگری به استقلال نزدیک‌تر است. فرهاد قرار بود این هفته به تمرینات برود و فردا هم تماشاگر بازی استقلال و گسترش فولاد در آزادی باشد. برنامه حضور مجیدی در تمرین کنسل شد اما فردا او میهمان ورزشگاه خواهد بود؛ اتفاقی که شاید از نظر هواداران هیجان‌انگیز باشد اما برای بعضی‌ها نه.
 فرهاد گفت می‌رود
خبرهای رسیده از باشگاه حکایت از آن دارد که مدیران استقلال در ابتدا موافق حضور مجیدی در بازی با گسترش نبودند. بحث این بود که او در آینده بیاید، نه در این مسابقه. فرهاد مجیدی اما در پیغامی به آن‌ها گفت قرار است برای پیگیری کلاس‌های مربیگری‌اش به خارج از ایران برود و نمی‌تواند بماند. به همین دلیل زمینه برای حضور او در مسابقه مهیا شد.
 ورزشگاه خالی باشد مجیدی نمی‌رود؟
از آنجایی که بلیت بازی رایگان شد، سازمان لیگ رقمی از باشگاه درخواست کرد. همیشه سازمان لیگ بخشی از درآمد بلیت فروشی را برمی‌دارد. آن‌ها از استقلال درخواست کردند که مبلغ مورد نظر را به حساب سازمان لیگ بریزند اما استقلالی‌ها گفتند پول ندارند. بدین ترتیب حضور مجیدی هم در ورزشگاه منتفی می‌شد. فرهاد بی‌شک اگر بداند ورزشگاه خالی است، به آزادی نمی‌رود. اگر قرار بود بازی پولی باشد، بعید بود کسی برود ولی با رایگان شدن بلیت‌ها، حالا شانس پر شدن سکوها بیشتر است. پس از آن‌که استقلالی‌ها گفتند پولی ندارند به سازمان لیگ بدهند، یکی از مسئولان استقلال که اتفاقا با فرهاد رابطه نزدیکی دارد به افشارزاده گفت که یک اسپانسر پیدا شده که بلیت‌ها را خریده است! حالا کسی نمی‌داند آن اسپانسر کیست.
 قصه مظلومی و فرهاد
هر چند حضور مجیدی در ورزشگاه برای هواداران مهیج است ولی برای یکی مثل پرویز مظلومی هیجان زیادی ندارد. او در طول فصل بارها از فرهاد تعریف کرده، از این‌که همیشه به او کمک می‌کند ولی این‌بار قضیه فرق دارد. اگر فردا مردم به ورزشگاه بیایند، پرویز زیر سایه قرار می‌گیرد و این مجیدی است که باز هم قهرمان می‌شود. چنین اتفاقی به منزله آن خواهد بود که استقلال با سبک بازی‌اش و تدابیر مظلومی تماشاچی به ورزشگاه نکشانده و این مجیدی است که می‌تواند چنین کاری کند. حالا نام او در استقلال سایه افکنده و حتی این نگرانی برای پرویز مظلومی به وجود آمده که نکند فرهاد جایش را بگیرد. این اخبار از داخل استقلال و از طریق منابع موثق مطرح شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا