ورزش

فرهاد کاظمی بعد از ۵روز به تمرینات سیاه‌جامگان بازگشت

محمدرضا عباسی

مالک باشگاه سیاه جامگان گفت: فرهاد کاظمی، سرمربی تیم سیاه جامگان بعد از ۵ روز در تمرینات تیم سیاه جامگان حضور پیدا کرد.

محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: فرهاد کاظمی از امروز در تمرین تیم سیاه‌جامگان حضور پیدا کرده و ادامه همکاری وی با تیم سیاه‌جامگان قطعی است و تیم را برای بازی مقابل استقلال تهران آمده می‌کند.

وی افزود: یک وابستگی بین ما و آقای کاظمی وجود دارد که فراتر از مسائل مالی است و وی در حق باشگاه سیاه‌جامگان لطف دارد و ما نیز تمام تلاشمان را داریم که مشکلات مالی باشگاه مرتفع شود.

عباسی تصریح کرد: در حال حاضر تیم سیاه جامگان به روال عادی خود ادامه می‌دهد و ما نیز تمام تلاشمان را برای رفع مسائل مالی به‌کار می‌گیریم. مشکلات مالی همه جا هست تنها ما نیستیم، اما مشکلات ما نمود بیشتری دارد چراکه ما باشگاه شخصی هستیم اما صددرصد تا نیم فصل مشکلات مالی تیم حل می‌شود و باشگاه سیاه‌جامگان به روال عادی خود بر می‌گردد.

مالک باشگاه سیاه جامگان عنوان کرد: هدف‌گذاری ما در تیم سیاه جامگان نیمه بالای جدول است اما امسال تیم خوبی بستیم  و فوتبال خوبی نیز تاکنون ارائه داده‌ایم  و به نظرمن توانمندی بازیکنان سیاه جامگان بیشتر از پیش بینی ما است. امیدواریم هرچه زودتر بر مشکلات فائق بیاییم  تا تمرکز بازیکنان و کادر فنی بیشتر روی بازی و تمرینات تیم باشد.

عباسی درباره انصراف تیم سیاه جامگان از جام حذفی اظهار داشت: جام حذفی یک بازی تدارکاتی برای ما محسوب می‌شد چون با تیم‌های دسته چندم بازی می‌کردیم اما می‌توانیم بازی‌های دوستانه‌ای در استان خودمان و با تیم‌های دسته 2 و 3 داشته باشیم چراکه یکی از دلایل انصراف تیم سیاه جامگان به دلیل مباحث مالی بود و دیگر اینکه کادر فنی اینطور تشخیص داده بود که برای حضور بهتر در لیگ، در جام حذفی شرکت نکنیم.

مالک باشگاه سیاه جامگان درباره عضو چهارم هیئت مدیره این باشگاه بیان کرد: یک نفر دیگر قرار است  در حوزه اقتصادی به ما کمک کند اما هنوز در حال رایزنی هستیم و به جمع بندی نرسیده‌ایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا