خراسان

فرهنگسرایی که تنها نام رسانه را یدک می‌کشد؛ لطفا این سایت را «به روزرسانی» کنید

مشهد|فرهنگسرایی که تنها نام رسانه را یدک می‌کشد؛ لطفا این سایت را «به روزرسانی» کنید

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، فرهنگسرای فناوری و رسانه مشهد در سال‌هایی نه چندان دور فعالیت‌های وسیعی را به ویژه در حوزه رسانه در مشهدمقدس رقم زده بود و بسیاری از اهالی رسانه استان خراسان رضوی و مشهد با این فرهنگسرا و برنامه‌های آن به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم در ارتباط بودند.

در سال‌های اخیر اما این فرهنگسرا فعالیت چندانی در حوزه رسانه نداشته و کلاس‌های جانبی عمدتا غیرمرتبط برگزار کرده است؛ بسیاری از اهالی رسانه اینک در فرهنگسرایی که مزین به نام رسانه است فعالیتی ندارند و از تخصص و توان آنها نیز بهره‌ای گرفته نمی‌شود.

اما نکته عجیب و غریب در مورد فعالیت این فرهنگسرا وضعیت سایت آن است؛ سایتی که آخرین اخبار آن مربوط به سال ۹۷ و قریب به یک سال پیش است و مشخص نیست چرا این سایت آپدیت نمی‌شود.

در تماسی که با فرهنگسرای فناوری و رسانه مشهد به عنوان یک شهروند داشتیم تا از برنامه‌های آنها مطلع شوند عنوان کردند که این فرهنگسرا صرفا روی کانال تلگرام برنامه‌های خود را آپدیت می‌کند و سایت این فرهنگسرا به روزرسانی نمی‌شود.

علت این مسئله از سوی اپراتوری که از سوی این فرهنگسرا پاسخگو بود نیز این عنوان شده است که سایت کارپردازی برای به روزرسانی ندارد و به همین علت است که سایت به روز نمی‌شود.

از سوی دیگر وقتی به لیست برنامه‌های ارائه شده از سوی این فرهنگسرا نگاهی می‌اندازیم ارتباط چندان وثیقی میان این برنامه‌ها و عنوانی که فرهنگسرا یدک می‌کشد مشاهده نمی‌کنیم.

نکته دیگر این است که چرا فرهنگسرایی که در عنوان اول خود مزین به فناوری است نباید سایت به روز داشته باشد؟ قاعدتا برای سازمانی با این نام و عنوان انتظار این است که در وهله اول برنامه‌های مرتبط با عنوان خود داشته باشد و از سوی دیگر سایت این فرهنگسرا نیز به عنوان یک لزوم رسانه‌ای باید آپدیت باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا