مشهد

فروش اوراق مشارکت بهترین راهکار جذب سرمایه‌های خُرد مشهد است

مجتبی بهاروند

عضو کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد گفت: فروش اوراق مشارکت بهترین راهکار جذب سرمایه‌های خُرد مشهد است.

مجتبی بهاروند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: قرار است هر نوع تصمیمات اقتصادی در ابتدا در کمیسیون مربوطه در شورای شهر مشهد بررسی شود و بعد از آن به مرحله اجرا درآید اما موضوعی که در این میان اهمیت دارد این است که یکی از موضوعات بسیار مهم در حوزه درآمدزایی جذب سرمایه‌گذار است.

وی بیان کرد: هر سرمایه‌گذاری که قصد انجام پروژه و آوردن سرمایه به شهر مشهد را داشته باشد مورد حمایت قرار گرفته و در کنار آن روش‌هایی برای جذب سرمایه‌های خُرد مردم نیز تعریف می‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد تأکید کرد: قطعاً یکی از روش‌های اصلی در مورد جذب سرمایه‌های خرد مردمی فروش اوراق مشارکت است که باید با توجه به تعریف پروژه مورد استفاده قرار گیرد.

بهاروند خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که مردم باید به آن توجه داشته باشند این است که با زندگی در کلانشهرها و دریافت خدمات مناسب باید برای پرداخت هزینه‌های شهر گام برداشته و در آن سهیم باشند.

وی ادامه داد: اینکه برای تأمین هزینه‌های شهر اقدام به فروش پروانه‌های خلاف شود و یا اینکه بدون در نظر گرفتن برخی از ملاحظات ساز و کارهایی مانند فروش اوراق مشارکت مورد استفاده قرار گیرد به هیچ عنوان مورد تأیید نبوده و گرچه این مهم در زمان کوتاه قابل انجام نیست اما هدف شورای شهر این است که در طول زمان به سمت این نقطه حرکت کند که مردم در پرداخت هزینه‌های اداره شهر شریک باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا