مشهد

فروش بیش از 200 بلیت تقلبی به زائران اربعین در مشهد


دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان‌رضوی از کاهش 30 درصدی قیمت بلیت‌های مشهد به نجف خبر داد و گفت: در روزهای اخیر بیش از 200 بلیت تقلبی به زائران اربعین فروخته شده است.

خبرگزاری فارس: فروش بیش از 200 بلیت تقلبی به زائران اربعین در مشهد/ کاهش 30 درصدی قیمت بلیت‌های مشهد به نجف

 

مجید فرقانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با تأکید بر اینکه زائران اربعین به منظور تهیه بلیت مسافرتی خود فقط به مراکز فروش بلیت مجاز مراجعه کنند، اظهار کرد: آنچه مسلم بوده در چنین زمان‌هایی، فعالیت مراکز غیرمجاز فروش بلیت به ویژه در فضای مجازی و دلالی‌گری‌ها افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: توصیه ما به زائران اربعین این بوده که حتماً بلیت خود را از مراکز مجازی تهیه کنند که نشان اطمینان انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی را داشته باشند.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان‌رضوی با بیان اینکه در روزهای اخیر مشکلات فراوانی از حیث فروش بلیت‌های تقلبی در مشهد به‌وجود آمده است، یادآور شد: در روزهای اخیر بیش از 200 بلیت تقلبی به زائران اربعین فروخته شده که یا پس از پرداخت پول، بلیتی دریافت نکرده‌ یا بلیت‌های تقلبی از مراکز غیرمجاز و دلال‌ها دریافت کرده‌اند.

فرقانی عنوان کرد: تأکید ما بر این بوده که هرگز افراد به مراکز زیرپله‌ای برای خرید بلیت مراجعه نکنند و هرگز بلیت سفر اربعین خود را از طریق سایت‌ها و مراکز فروش بلیت اینترنتی تهیه نکنند.

وی با بیان اینکه اکیپ‌های بازرسی و نظارت انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی به طور ویژه در این ایام اقدام به نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی می‌کنند، گفت: خوشبختانه در اربعین امسال نه تنها افزایش قیمتی در بلیت‌های سفر به نجف و کربلا نداشته‌ایم، بلکه کاهش 30 درصدی را نیز شاهد هستیم.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان‌رضوی گفت: سال گذشته بلیت‌های سفر به عراق در ایام اربعین حدود یک میلیون و 700 هزار تومان بود که امسال بنا بر مصوبه سازمان هواپیمایی کشور نرخ قیمت بلیت‌ها یک میلیون و 200 هزار تومان است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا