مشهد

فعالیت بیشتر شهروندان مشهدی در رشته‌های ایروبیک و آمادگی جسمانی

ورزش همگانی

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی گفت: در سال ۹۵ بیشترین آمار ورزشکاران سازمان‌یافته مربوط به هیئت ورزش‌های همگانی با جمعیتی بالغ بر ۲۸ هزار نفر است که بیشترین آن مربوط به کمیته آمادگی جسمانی و ایروبیک است.

احمد صالح‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: در سال ۹۵ بیشترین آمار ورزشکاران سازمان‌یافته مربوط به هیئت ورزش‌های همگانی با جمعیتی بالغ بر ۲۸ هزار نفر است که بیشترین آن مربوط به کمیته آمادگی جسمانی و ایروبیک است.

وی با بیان این که ۳۰۰ برنامه رسمی از قبیل جشنواره، همایش و مسابقه را در ۶ ماهه ابتدایی سال اجرا کردیم،  تصریح کرد: اجرای برنامه‌های ارزان‌قیمت و یا رایگان هدف برنامه‌های اجرایی در هیئت ورزش‌های همگانی است تا شاهد حضور بیشتر مردم افزایش نشاط در بین آنان باشیم. 

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی گفت: شاخص‌ترین برنامه برگزار شده در سال ۹۶ برنامه صبح و نشاط در گلبهار با حضور جمعیتی بیش از ۷۰ هزار نفر در گلبهار است. علاوه بر اجرای برنامه‌های همگانی اعزام‌هایی هم به مسابقاتی از جمله طناب‌زنی، فوتلا روپایی، ایروبیک، پینت‌بال، رشته “پرسوآ” و غیره داشتیم که شاهد کسب عنوان نیز در این رقابت‌ها بودیم.

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی خراسان‌رضوی گفت: موضوع آموزش نیز در هیئت ورزش‌های همگانی جایگاه ویژه‌ای دارد و در همین ۶ ماهه سال ۹۶ بالغ بر ۵۳ کلاس مربیگری برگزار کرده‌ایم.

صالح‌نژاد اظهار داشت: میزان فضای ورزشی استاندارد برای هر شهروند یک متر است اما این میزان در مشهد ۵۰ ساتیمتر است اما در این آمار میزان فضاهای ورزشی دستگاه‌های دولتی و باشگاه‌های خصوصی وجود ندارد که با اضافه شدن آنها میزان فضای ورزشی در مشهد بیشتر از ۵۰ سانتیمتر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − چهارده =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا