مشهد

فعالیت تاکسی‌های مشهد محدود نمی‌شود

با وجود محدودیت فعالیت اصناف از ابتدای آذرماه،برای فعالیت تاکسی‌های مشهد هنوز دستوری ابلاغ نشده و تابع دستورات ستاد کرونا هستیم.

شهرآرانیوز- با وجود محدودیت فعالیت اصناف از ابتدای آذرماه، فعالیت تاکسی‌های مشهد محدود نمی‌شود.

سخنگوی سازمان تاکسی‌رانی شهرداری مشهد با اعلام این خبر افزود: فعالیت تاکسی‌های مشهد شامل محدودیت‌های اعلام‌شده نمی‌شود و از اول آذرماه مانند گذشته، تاکسی‌ها به فعالیت خود در شهر مشهد ادامه می‌دهند.


همایون محمدیان گفت: محدودیت‌های سازمان تاکسی‌رانی، محدودیت‌های بهداشتی است که شامل ضدعفونی ناوگان، فاصله اجتماعی در تردد‌ها و حضور افراد با ماسک در داخل خودروست.

وی درباره محدودیت ۲ سرنشین در صندلی عقب تاکسی اظهار کرد: همچنان این محدودیت در تاکسی‌ها وجود دارد و چنانچه شهروندان با تخلفی مواجه شدند، پلاک خودرو، ساعت و مکان تردد را به شماره ۱۳۷ یا شماره سازمان تاکسی‌رانی ۰۵۱۳۳۴۴۸۱۵۰ اعلام کنند.

سخنگوی سازمان تاکسی‌رانی مشهد گفت: با افراد متخلف به‌قطع برخورد می‌شود و بعد از تذکر اولیه تا باطل‌کردن مجوز فعالیت پیش می‌رویم.

وی با اشاره به اینکه ۱۱ هزار تاکسی در شهر مشهد فعالیت می‌کنند، افزود: تاکنون گزارشی مبنی‌بر تخلف تاکسی‌رانان مشهدی به دست ما نرسیده و فردی جریمه نشده است.

رئیس ستاد پیشگیری از کرونا در سازمان تاکسی‌رانی مشهد خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۵ هزار بسته بهداشتی بین تاکسی‌رانان مشهدی توزیع شده است و از هفته آینده، اقلام بهداشتی دوباره توزیع خواهد شد.

محمدیان با اشاره به اینکه ۵۳ هزار نفر در سازمان تاکسی‌رانی مشهد دفترچه فعالیت دارند، گفت: ۲۰ هزار تاکسی ران فعال هستند که تاکنون ۸۳ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند که متأسفانه ۳ نفر به‌دلیل این بیماری، البته با داشتن بیماری زمینه‌ای دیگر فوت کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − نه =

دکمه بازگشت به بالا