مشهد

فعالیت مراکز معاینه فنی خودرو تا ۳۰ اسفند/ ممنوعیت تردد خودروهای شخصی در اطراف حرم مطهر رضوی

در روز ۱۳ فروردین نیز از ساعت ۱۶ هر دو مسیر بولوار وکیل‌آباد یک طرفه می‌شود تا با کاهش ترافیک برگشت شهروندان از تفرجگاه‌ها و مکان‌های ییلاقی مواجه نباشیم.
فعالیت مراکز معاینه فنی خودرو تا 30 اسفند/ ممنوعیت تردد خودروهای شخصی در اطراف حرم مطهر رضوی

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه مراکز معاینه فنی تا ۳۰ اسفند به خدمات‌رسانی خود ادامه می‌دهند، گفت: ممنوعیت تردد خودروهای شخصی در روزهای اول و دوم فروردین ٩۶ در محدوده حرم مطهر رضوی اجرا می‌شود.
سید مهدی امامی میبدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد اظهار کرد: در ایام نوروز سازمان تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی در محدوده حرم مطهر رضوی حضور فعالی خواهند داشت تا نیاز زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی برطرف شود.
وی بیان کرد: مراکز معاینه فنی خودروها در حال حاضر از ازدحام بالایی برخوردار است و در روزهای ۲۷ تا ۲۹ اسفند از ۷:۳۰ صبح تا ساعت ۲۰ به خدمت‌رسانی خود ادامه می‌دهند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد افزود: مراکز معاینه فنی شهر مشهد در تاریخ ۳۰ اسفند نیز از ساعت ۸ تا ۱۲ ظهر به خدمات‌رسانی خود ادامه خواهند داد.
امامی با اشاره به ممنوعیت تردد خودروهای شخصی در معابر هسته مرکزی شهر مشهد گفت: در روزهای اول و دوم فروردین ممنوعیت تردد خودروهای شخصی در محدوده حرم مطهر رضوی را داریم و از روز قبل آن هرگونه توقفی نیز در این محدوده ممنوع است.
وی خاطرنشان کرد: در روز ۱۳ فروردین نیز از ساعت ۱۶ هر دو مسیر بولوار وکیل‌آباد یک طرفه می‌شود تا با کاهش ترافیک برگشت شهروندان از تفرجگاه‌ها و مکان‌های ییلاقی مواجه نباشیم.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در پایان یادآور شد: طرح زوج فرد محدوده حرم مطهر رضوی نیز طبق معمول به جز روزهای اول و دوم از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ انجام می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا