مشهد

فعالیت ۳۰۰ بانوی تاکسیران در مشهد/ ۶۰ درصد رانندگان سرویس‌های مدارس، بانوان هستند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد مقدس با بیان اینکه ۳۰۰ بانوی تاکسیران با پلاک «ت» در مشهد در حال فعالیت هستند، گفت: ۶۰ درصد رانندگان سرویس‌های مدارس را نیز بانوان تشکیل می‌دهند.
سید مهدی علوی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس درخصوص تعداد رانندگان زن فعال در حوزه تاکسیرانی مشهد مقدس اظهار کرد: در مشهد ۳۰۰ نفر راننده زن دارای تاکسی زرد و پلاک «ت» در حال فعالیت هستند که ما به دنبال گسترش آن هستیم.
وی افزود: یکی از سیاست‌های ما افزایش سرویس‌های ویژه بانوان در شهر مشهد بوده و اولین تاکسی ویژه بانوان نیز در این راستا در مشهد مقدس راه‌اندازی شد و به دنبال توسعه آن در شبکه‌های تاکسی بیسیم هستیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد مقدس بیان کرد: در شبکه‌های بیسیم همچون مرکز ۱۳۳ نیز به دنبال استفاده سرویس ویژه بانوان است چراکه نیمی از جامعه ما را راز نان تشکیل می‌دهند، توسعه این سرویس ضروری است.
علوی‌مقدم در ادامه گفت: در مورد تعداد بانوان راننده در سرویس مدارس نیز گفت: در حال حاضر ۷۵۰۰ سرویس مدارس زیرنظر سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد مقدس فعال هستند که ۶۰ درصد رانندگان سرویس‌های مدارس را بانوان تشکیل می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 14 =

دکمه بازگشت به بالا