مشهد

فوتی‌های روزانه کرونا در مشهد در آستانه ۳ رقمی شدن

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد از وضعیت حاد در آرامستان بهشت رضوان و قرارگیری تعداد فوتی‌های روزانه کرونا در مشهد در آستانه ۳ رقمی شدن خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدوی دامغانی با اشاره به حجم بالای کاری در آرامستان بهشت رضوان اظهار کرد: با توجه به این‌که آرامستان بهشت رضوان از زمان شیوع ویروس کرونا به صورت اختصاصی برای متوفیان کرونایی در نظر گرفته شده امروز شاهد شرایط حاد در وضعیت فوتی‌ها در بهشت رضوان هستیم به طوری که این آرامستان در حال حاضر چندین برابر ظرفیت خود در حال خدمت‌رسانی است.

وی با بیان اینکه رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و نظارت کافی باعث افزایش تعداد متوفیان شده، ادامه داد: در شرایط موجود بیشتر حجم و فشار کاری بر روی پرسنل آرامستان‌ها تحمیل شده به طوری که مجبور شدیم از حجم فعالیت‌های اداری این سازمان کاسته و پرسنل اداری نیز برای کمک به پرسنل و عوامل آرامستان‌ها به کارگیری شوند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فردوس‌ها شهرداری مشهد مهدوی دامغانی با اشاره به این‌که در صورت پیش‌بینی نکردن تمهیدات لازم بزودی شاهد زمین‌گیر شدن نیروهای آرامستان‌ها خواهیم شد، تصریح کرد: شهر مشهد از لحاظ تعداد فوتی کرونا در مرز سه رقمی شدن است و در صورتی که رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جدی گرفته نشود و اقداماتی برای کنترل وضع موجود صورت نگیرد نگران تشدید تعداد اموات و  فاجعه‌ای بزرگ خواهیم بود.

وی اضافه کرد: لذا در کنار رعایت موکد دستورالعمل‌های بهداشتی بایستی با توسل و خضوع به درگاه خداوند و طلب بخشش و مرحمت الهی ان‌شاءالله این بلا به زودی از جامعه اسلامی ما دور شود.

منبع:ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 15 =

دکمه بازگشت به بالا