مشهد

قبول مسئولیت پروژه‌ای که از حمایت مسئولان ارشد برخوردار نباشد، منطقی نیست/ نمی‌خواهم شرمنده مردم باشم

پدیده شاندیز

مدیرعامل جدید پدیده شاندیز با بیان اینکه منطقی و منصفانه به‌نظر نمی‌رسد مسئولیت پروژه‌ای را بپذیرم که از همین ابتدا احساس شود حمایت مسئولان ارشد برخوردار نیست، گفت: نمی‌خواهم پس از سال‌ها خدمت به مردم شهر و کشورم شرمنده آن‌ها باشم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سرمایه‌گذاری پدیده شاندیز با وضع موجود، دل هیچ سرمایه‌گذاری را به خود جلب و جذب نمی‌کند و اگر قرار باشد اصرار کنیم تا با همین وضع و فقط برای کاهش فشارهای اجتماعی و پیشگیری از اعتراضات و تجمعات مردمی، بخش‌های مختلف پروژه را بابت بدهی‌ها واگذار کنیم، چیزی جز تجزیه پدیده رقم نخواهد خورد و بی‌تردید تصویری زشت از سرمایه‌گذاری در خراسان‌رضوی زیر سایه مسئولانی که از حمایت سرمایه‌گذاران ابا دارند، باقی نخواهد ماند.

بی‌تردید انتصاب یک هیئت مدیره هرچند موفق و شناخته شده و انتخاب یک مدیرعامل شناسنامه‌دار برای پروژه‌ای که درگیر مسائل و موانع گوناگونی خواهد شد، بدون حمایت و همراهی مسئولان، میسر نیست.

با این حال آنچه که ملاحظه می‌شود، این است که این دو انتخاب نقطه پایانی حمایت وعده داده شده به حساب می‌آید و بعد از این توپ در میدان هیئت‌مدیره و مدیرعامل جدید است تا پاسخگوی مشکلات و  سهامداران باشند.

بااین‌حال سید محسن شوشتری مدیرعامل جدید پدیده شاندیز روز گذشته در واکنش به این اظهارنظرها در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: بارها برای انجام وظیفه و حل مشکل موجود در یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های اقتصادی استان که یکی از مظاهر مشارکت مردمی و نمونه‌ای از اقتصاد مقاومتی است، مشروط به مساعدت و پشتیبانی مقامات استانی و کشوری که از قدرت چانه زنی و اعتبار دولتی برخوردارند، اعلام آمادگی کرده‌ام؛ از همه آنچه در توان دارم و از جان، مال و آبرویم در این راه مضایقه نخواهم کرد.

وی افزود: درعین حال منطقی و منصفانه به‌نظر نمی‌رسد مسئولیت پروژه‌ای را بپذیرم که از همین ابتدا احساس شود از حمایت مسئولان ارشد برخوردار نبوده و در آینده من بمانم و انتظاراتی که نتوانسته‌ام در سایه عدم حمایت‌های لازم برآورده کنم.

مدیرعامل جدید پدیده شاندیز با بیان اینکه نمی‌خواهم پس از سال‌ها خدمت به مردم شهر و کشورم شرمنده آن‌ها باشم، برای هر خدمتگزاری که عهده‌دار خدمت در این پروژه مهم می‌شود، اظهار امیدواری کرد شاهد همراهی هرچه جدی‌تر مقامات ذی‌ربط در کنار مدیران منتخب بوده و از هر کمکی دریغ نکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

دکمه بازگشت به بالا