ورزش

قنبری: پنالتی پدیده درست نبود/ داور می‌توانست بازی را بهتر اداره کند

کریم قنبری

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: صحنه پنالتی کاملاً مشکوک بود و من آن صحنه را خطای پنالتی ندیدم.

به گزارش خبرگزای تسنیم از مشهد مقدس، کریم قنبری در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل پدیده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عبدالله ویسی به دلیل اُفت فشار نتوانست در نشست خبری شرکت کند و من به جای او به اینجا آمدم. ما بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت‌های خوبی هم نصیب‌مان شد اما یک صحنه کاملاً مشکوک را داور برای حریف پنالتی گرفت. من که آن صحنه را پنالتی ندیدم.

وی افزود: بعد از دریافت گل ما با تغییراتی که صورت دادیم توانستیم شرایط را به نفع خودمان تغییر داده و با زدن گل تساوی به بازی برگردیم، اما می‌توانستیم به گل‌های دوم و سوم هم برسیم که این اتفاق رخ نداد. ضمن اینکه وقتی حریف ۱۰ نفره شد نتوانستیم بازی را به نحواحسن بازی را اداره کنیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان راجع به قضاوت داور مسابقه عنوان کرد: بعد از اینکه داور یک صحنه مشکوک به پنالتی را به سود حریف سوت زد و یک کارت قرمز هم به محمدحسین مرادوند داد، به یک‌باره و بی‌دلیل جلال‌الدین علی‌محمدی بازیکن ما را سه کارته کرد. به نظر من کرمانشاهی می‌توانست بازی را بهتر از این اداره کند.

قنبری در پاسخ به این سؤال که از کسب نتیجه تساوی در خانه پدیده راضی هستند یا نه، خاطرنشان کرد: به هر حال ما باید این بازی را می‌بردیم که فاصله‌مان با صدر جدول زیاد نشود. جا دارد تشکر ویژه کنم از تماشاگران اصفهانی که برای حمایت ما به ورزشگاه آمدند و ما را همراهی کردند.

وی با اشاره به فحاشی‌های صورت گرفته به داور مسابقه از سوی تماشاگران اصفهانی خاطرنشان کرد: من توهین به داور یا هر کس دیگری را نمی‌پسندم. فرقی نمی‌کند این کار از سوی تماشاگران ما سر زده باشد یا تماشاگران حریف. به هر حال هر اتفاقی که در زمین می‌افتد نباید حرمت‌ها شکسته و به کسی فحاشی شود.

مربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه آیا نتایج کسب شده توسط سپاهان در این فصل راضی‌کننده است یا نه، تصریح کرد: آنچه مشخص است ما در این فصل تغییر و تحولات زیادی داشته‌ایم و تیم را پنج سال جوان‌تر کرده‌ایم. در حال حاضر سپاهان فوتبال خیلی خوبی را در لیگ ارائه می‌دهد و رو به جلو بازی می‌کند، مخصوصاً در پنج شش هفته اخیر. در این چند هفته هر کسی بازی ما را دیده از عملکرد تیم راضی بوده است. ما نتایج‌مان روزبه‌روز بهتر می‌شود و ان‌شاءالله به بالای جدول هم می‌رسیم.

قنبری در پاسخ به این پرسش که آیا اینکه سپاهان بازیکن جدیدی خواهد گرفت یا نه، گفت: ما مسعود حسن‌زاده را جذب کرده‌ایم که به زودی به ما ملحق می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

دکمه بازگشت به بالا